Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

Ingen som känner sig manad till att ha en träff nu någon gång innan Julen kommer??

Hade det inte varit för att jag startat upp med Zeoviten och haft mina bruna uppstarts alger så hade väl jag kunna ha haft den, men jag väntar tills jag fått bort dem och karet är riktigt igång.

Mitt nya kar har ju bara varit igång i snart 2 veckor.

Måste även passa på att tacka Anders, Bengan och Conny för trevligt sällskap denna Söndagen då vi vigt denna åt en trevlig handle tur norrut.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...
Guest saltishenke

Ska se med en polare i Tollarp som har ett 1200 liters om han e sugen på en träff !

Är ju inte så intressant att sitta 10 pers och titta på mitt fjutiga 120 hahaha men fraggar e ju alltid intressant.

om inte så finns det väll någon vänlig själ som kanske har lust att öppna upp sitt hem ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej alla glad saltisar vill bara berätta hämta ett kar i dag med måtten 200*75*65 ca 950 liter ska försöka dra igång om någon vecka o tänkte att ja kunde ju ha en träff nu efter nyår har man ju lite större o i mer ordning i huset . mitt kallas 2m balja med euhpyllia

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...