Postat 27 april 201015 år Har lite sps o nån lps att fragga på.vad för kul lps kan det vara ?mvh manne
Postat 27 april 201015 år vad för kul lps kan det vara ?mvh manneDär e lite olika. Nån grå/lila acro, grön acro, vit med blå topp mm.
Postat 27 april 201015 år Där e lite olika. Nån grå/lila acro, grön acro, vit med blå topp mm.låter inte som LPSer anders.! eller har jag fel.mvh manne
Postat 27 april 201015 år Lps har jag tänkt fragga min ephylia eller hur det nu stavas får se om där e nåt mer som går att fragga.
Postat 27 april 201015 år till er som kör med gps eller hederliga gula sidorna så är adressen Stationsvägen 1, 23178 Smygehamn eller 076-2263596 Det är en gammal tågstation kallas sjötorpet annars ring mvh conny
Postat 28 april 201015 år Jag kommer tyvärr inte då jag hade missat att jag har jour på jobbet.Trist för det hade varit en trevlig tur med hojjen och kul att komma och hälsa på Conny.Får bli en annan gång.
Postat 28 april 201015 år Hej, finns tyvärr en risk att jag åker på jobb den dagen, återkommer med besked när jag vet.
Postat 8 maj 201015 år Har några koraller till salu om någon är intresserad. Kan ta med imorgon i så fall.En fin EuphylliaCalustreaMontipora
Postat 9 maj 201015 år ser ut som mötet rinner ut i korallsanden.. även jag får hoppa av, ni får ha det så trevligt där nere conny!mvh manne
Postat 11 maj 201015 år Författare VI efterlyser foton från träffen BENGAN ,vi som inte kunde vara där o titta
Postat 11 maj 201015 år began tog mest på drakfisken karet har ju inte varit igång så många månader så där e ju inga super saker i det får väl testa med en träff igen efter sommaren då har jag väl fått mer koraller o fiskar .
Postat 21 juni 201015 år Finns det några planer på någon träff nu i sommar eller längre fram i tiden?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.