Genne Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Du är så välkommen såTack då kommer jag.Skickar du över adressuppgifter i ett PM?MVH/Glenn Citera
atropos Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Oj adressen hade jag helt glömt bort Fjällsippevägen 1 i sjöbo Hittar ni inte så slå en signal 0738332122 Citera
impajimpa Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Oj adressen hade jag helt glömt bort Fjällsippevägen 1 i sjöbo Hittar ni inte så slå en signal 0738332122Du får ut och snitsla vägen på Lördag morgon Citera
atropos Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Du får ut och snitsla vägen på Lördag morgon Ja jag får nog göra det :-) bor ju i ingmansland känns det som Citera
atropos Postat 5 juni 2013 Postat 5 juni 2013 Jag kommer också så klart! Du är också välkommen att titta på plattmask Citera
MaddeI Postat 5 juni 2013 Postat 5 juni 2013 Du är också välkommen att titta på plattmask Tack så mycket! Det är just plattmaskarna jag kör 40 mil tor för att se! Citera
atropos Postat 6 juni 2013 Postat 6 juni 2013 Har du plats för en tillstefanAbsolut ni får turas om att sitta välkommen Citera
Laggeman Postat 6 juni 2013 Postat 6 juni 2013 Det är fortsatt eventuellt för min del, det beror lite på hur morgondagen utvecklar sig här hemma...Räkna inte med mig om du planerer nåt käk Micke, men kommer jag så kommer jag utan önskan om fika. Citera
_Manne_ Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Vill TACKA dagens värd för en trevlig träff! Tackar!Mvh Manne !Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ted64 Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Jag tackar oxå Micke för en rolig o trevlig träff:smiley20: alltid lika roligt o komma o titta på ditt granna kar :wooow:o sen träffa massa likasinnade, nya som gamla bekanta e alltid ett + i kanten-Tummen upp vill även tacka impajimpa som va juste o hämta upp en anemon till mig-respekt o Manne som fick några fraggar "över" ,tack för dom:ler: Citera
Ottafjun Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Ja det var riktigt trevligt, ny bakade kakor kan man juh inte klaga på! ;P Citera
atropos Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Tack själv till alla . Skoj att se er igen och prata lite salt Tack för att ni gillade kakorna som jag kämpade med dom hela natten Citera
MaddeI Postat 8 juni 2013 Postat 8 juni 2013 Tack alla som va med och gjorde dagens träff lika rolig och trevlig som vanligt! Alltid lika kul att träffa både nya bekantskaper och er kändisar. Särskilt tack till dig Micke som till slut, efter liiite tjat, några påtryckningar och lite mer tjat, äntligen visade upp ditt vackra kar för oss! Tog nog inte mer än ett år tror jag. Tack också för kaffe, dopp... och lite annat smått och gott... Citera
impajimpa Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Ett stort tack till Micke för gästfriheten och kaffet och dom varma nybagade kagorna Det är verkligen trevligt att träffa både nya och gamla ansikte. Citera
Heske Postat 9 juni 2013 Postat 9 juni 2013 Ja tack så mycket, väldigt trevligt och enormt fint kar! Synd bara att vi inte hade tid att stanna längre Citera
Laggeman Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Inför Zoogigantens 10-års jubileum den 31/8 tänkte jag ha en liten träff för de som känner för att titta förbi någon gång mellan 13-16, då jag tänkte bege mig till ZG där innan, och har annat på G där efter.En chans att få se lite ny teknik live och ta del av nya karet med lite trevligt folk (förhoppningsvis). Det blir inget avancerat, men jag kan säkert få ihop en kanna kaffe eller någon annan dryck för de som inte dricker kaffe och någon köpekaka till.Adressen: Krutmöllan 412, 22591 LundTid: 13-16 (cirka)Välkomna! Citera
_Manne_ Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Jag dyker upp med familj troligtvis.. Alltid kul o snacka lite salt.Mvh Manne Citera
ted64 Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Nån som vet om det e tropikmässa i kristianstad den helgen?? Brukar ju va den sista helgen i augusti Citera
mickosch Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Nog inte omöjligt att jag och tjejen tittar förbi! Citera
Laggeman Postat 14 augusti 2013 Postat 14 augusti 2013 Jag dyker upp med familj troligtvis.. Alltid kul o snacka lite salt.Mvh ManneJag kommer Kommer! Nog inte omöjligt att jag och tjejen tittar förbi! Ni är alla välkomna. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.