Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tack för trevlig träff idag med god smörgåstårta! Kul att få se ditt vackra kar igen. Fast det såg lite ut som om du hade en kopparbandspincett för mycket, så ta med den hit nästa gång du hälsar på! ;)

Hoppas alla kom hem ordentligt, det var ju inte världens bästa körväder...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack själv. Det var kul att vi blev så många trots vädret.

Tack för trevlig träff idag med god smörgåstårta! Kul att få se ditt vackra kar igen. Fast det såg lite ut som om du hade en kopparbandspincett för mycket, så ta med den hit nästa gång du hälsar på! ;)

Hoppas alla kom hem ordentligt, det var ju inte världens bästa körväder...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stort tack till Anders för en trevlig träff och fraggarna som jag fick med mig hem! Tur att du inte ställde in träffen! :) Det är ett väldigt vackert kar du har! :woooow:

Tack också till er andra som var med på träffen! Alltid kul att få ansikten till användarnamnen! :) Ett särskilt tack till Micke och Peter för fraggarna och fisken! :)

Nu... fem timmar senare, i ett jäkla väglag där jag både höll på att smälla med två lastbilar och sen nästan hamna i diket, så är både jag och bilen hemma helskinnade nu i alla fall. Gjorde ett stopp i Liatorp hos Krille och levererade lite fraggar också. Det var inget vidare väder att köra i, men det var det värt! :)

Stort tack allihopa!

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

skönt att höra du kom hem välhållen. annars hade bäddsoffan varit reserverad till dig.

tack för att du ville komma.

Stort tack till Anders för en trevlig träff och fraggarna som jag fick med mig hem! Tur att du inte ställde in träffen! :) Det är ett väldigt vackert kar du har! :woooow:

Tack också till er andra som var med på träffen! Alltid kul att få ansikten till användarnamnen! :) Ett särskilt tack till Micke och Peter för fraggarna och fisken! :)

Nu... fem timmar senare, i ett jäkla väglag där jag både höll på att smälla med två lastbilar och sen nästan hamna i diket, så är både jag och bilen hemma helskinnade nu i alla fall. Gjorde ett stopp i Liatorp hos Krille och levererade lite fraggar också. Det var inget vidare väder att köra i, men det var det värt! :)

Stort tack allihopa!

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan.

Fraggbyten och en bit att äta.

Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.

Mvh Jonathan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

skönt att höra du kom hem välhållen. annars hade bäddsoffan varit reserverad till dig.

tack för att du ville komma.

Ja, det va lite onödigt nära ett par gånger, men det gick ju bra. Stor del av sträckan var det bilköer som gick i 30-40 km/tim. Tack för erbjudandet, bäddsoffan hade nog varit ett bättre alternativ egentligen.. :)

/Madde

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan.

Fraggbyten och en bit att äta.

Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.

Mvh Jonathan

intresse finns klart från min sida, bara tiden/dagen passar så är jag på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan.

Fraggbyten och en bit att äta.

Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.

Mvh Jonathan

intresse finns klart från min sida, bara tiden/dagen passar så är jag på.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...