a.nilson Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Börjar dra ihop sig för träff. För matens skull så sätter vi en deadline för anmälan imorgon fredag kl 17.00. För er som inte hittar hit:Halladalsvägen 12 Hammenhög0736 567 464 Citera
a.nilson Postat 6 december 2012 Postat 6 december 2012 Jag och Leif kommer!Har räknat med det oxå. Tror vi blir 10-12st. Citera
Genne Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Aj, att jag missat detta såg inte fören nu att det skulle vara denna träff, hade ju kunnat tänka mig en runda söder ut men det går väll fler tåg.MVH/Glenn Citera
a.nilson Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Aj, att jag missat detta såg inte fören nu att det skulle vara denna träff, hade ju kunnat tänka mig en runda söder ut men det går väll fler tåg.MVH/GlennDu är så välkommen. Här finns mat så det räcker till dig med. Citera
Genne Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Du är så välkommen. Här finns mat så det räcker till dig med.Tack, Om jag bara lyckas bli frisk tills i morgon så kommer jag men jag är ytterst tveksam till det.MVH/Glenn Citera
a.nilson Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Tack, Om jag bara lyckas bli frisk tills i morgon så kommer jag men jag är ytterst tveksam till det.MVH/GlennKrya på dig. Lite whisky o te med honung brukar hjälpa. Om inte så blir det roligare att vara sjuk med mer whisky. Citera
_Manne_ Postat 8 december 2012 Postat 8 december 2012 Jag räknarna med att komma Anders.. ! Ska bli trevligt o träffas igen.. Till er som pmat mig.. Ska försöka få med det jag 'borde' ha med. Med vänlig hälsning, Manne Citera
Yodelking Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tack för trevlig träff idag med god smörgåstårta! Kul att få se ditt vackra kar igen. Fast det såg lite ut som om du hade en kopparbandspincett för mycket, så ta med den hit nästa gång du hälsar på! Hoppas alla kom hem ordentligt, det var ju inte världens bästa körväder... Citera
ted64 Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 tackar för en trevlig träff med gott kaffe o smörgåstårta till det, hoppas ni kommer safe hem så kör försiktigt-bil- Citera
a.nilson Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tack själv. Det var kul att vi blev så många trots vädret. Tack för trevlig träff idag med god smörgåstårta! Kul att få se ditt vackra kar igen. Fast det såg lite ut som om du hade en kopparbandspincett för mycket, så ta med den hit nästa gång du hälsar på! Hoppas alla kom hem ordentligt, det var ju inte världens bästa körväder... Citera
sansan Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tack för en trevlig träff med smörgåstårta och fika. Roligt att få se ditt fina kar. Citera
a.nilson Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tack för en trevlig träff med smörgåstårta och fika. Roligt att få se ditt fina kar. Tack själva. Trevligt att se några nya ansikten oxå. Citera
atropos Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tack för idag Anders trevligt att träffas och prata lite Blir väl jag då som får ställa upp nästa gång. Hjälp mig få tummarna loss Citera
a.nilson Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tack för idag Anders trevligt att träffas och prata lite Blir väl jag då som får ställa upp nästa gång. Hjälp mig få tummarna loss Säg till om du behöver hjälp. Annars får jag "hjälpa" genom att tjata på dig. Citera
_Manne_ Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tackar Anders! För dagens träff. Alltid kul o träffas live.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tackar Anders! För dagens träff. Alltid kul o träffas live.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalktack detsamma. får försöka titta förbi nästa gång jag är i dina krokar. Citera
krille 55 Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Tack atropos för fraggarna. Madde har lämnade dom här och dom är limmade i karet. Synd man inte kunde va med. Det får bli nästa gång. Citera
MaddeI Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Stort tack till Anders för en trevlig träff och fraggarna som jag fick med mig hem! Tur att du inte ställde in träffen! Det är ett väldigt vackert kar du har! Tack också till er andra som var med på träffen! Alltid kul att få ansikten till användarnamnen! Ett särskilt tack till Micke och Peter för fraggarna och fisken! Nu... fem timmar senare, i ett jäkla väglag där jag både höll på att smälla med två lastbilar och sen nästan hamna i diket, så är både jag och bilen hemma helskinnade nu i alla fall. Gjorde ett stopp i Liatorp hos Krille och levererade lite fraggar också. Det var inget vidare väder att köra i, men det var det värt! Stort tack allihopa!/Madde Citera
a.nilson Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 skönt att höra du kom hem välhållen. annars hade bäddsoffan varit reserverad till dig.tack för att du ville komma.Stort tack till Anders för en trevlig träff och fraggarna som jag fick med mig hem! Tur att du inte ställde in träffen! Det är ett väldigt vackert kar du har! Tack också till er andra som var med på träffen! Alltid kul att få ansikten till användarnamnen! Ett särskilt tack till Micke och Peter för fraggarna och fisken! Nu... fem timmar senare, i ett jäkla väglag där jag både höll på att smälla med två lastbilar och sen nästan hamna i diket, så är både jag och bilen hemma helskinnade nu i alla fall. Gjorde ett stopp i Liatorp hos Krille och levererade lite fraggar också. Det var inget vidare väder att köra i, men det var det värt! Stort tack allihopa!/Madde Citera
soft_jonis Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan. Fraggbyten och en bit att äta.Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.Mvh Jonathan Citera
MaddeI Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 skönt att höra du kom hem välhållen. annars hade bäddsoffan varit reserverad till dig.tack för att du ville komma.Ja, det va lite onödigt nära ett par gånger, men det gick ju bra. Stor del av sträckan var det bilköer som gick i 30-40 km/tim. Tack för erbjudandet, bäddsoffan hade nog varit ett bättre alternativ egentligen.. /Madde Citera
a.nilson Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan. Fraggbyten och en bit att äta.Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.Mvh Jonathanintresse finns klart från min sida, bara tiden/dagen passar så är jag på. Citera
a.nilson Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan. Fraggbyten och en bit att äta.Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.Mvh Jonathanintresse finns klart från min sida, bara tiden/dagen passar så är jag på. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.