_Manne_ Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 Nej de kommer från ytavrinningen och skummaren tillsammans.kommer det micros från din skummare hela vägen upp i karet sen ? Citera
Freddi Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 hehe.. då har den växt nu ? från en cm innan , kul!mvh manneJapp , det växer på bra nu i mitt kar !!! Citera
_Manne_ Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 då börjar träffen närma sig.. som jag skrivit tidigare så har jag fraggat på min gröna flaväxande montipora.. det kan jag ta med, verkade som bengan var sugen lite.. så bengan ?verkar bli lite tunt denna gången med fragg byte men det tar väl sig igen.mvh manne Citera
Bengan Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 Jag har inte så mycket att byta med. Vi kan se vad som finns när du är här. Du kan få pengar för den. Citera
_Manne_ Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 jag tar med den imorgon.. sen får man börja samla på sig lite fraggar till nästa gång istället.. Citera
Bengan Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 Inom snar framtid kommer vi ha fraggar så vi drunknar i dem. Citera
a.nilson Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 jag tar med den imorgon.. sen får man börja samla på sig lite fraggar till nästa gång istället..vill du byta en montipora fragg mot en staghorn fragg? Citera
petrol Postat 28 juni 2008 Postat 28 juni 2008 Det kan bli en liten fragg på Staghorn om det passar?Jodå, då fick du pumpen billigt i alla fall.. Citera
_Manne_ Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 vill du byta en montipora fragg mot en staghorn fragg?nu kommer jag bara ha en fragg med mig , men det är roligare o få en fragg för den o inte pengar.. mvh manne Citera
Freddi Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Kom att tänka på att jag kan bryta av en bit flakväxande brun montipora om nån är intresserad också.Men vill i så fall ha reda på det om jag ska ta med den.Vet att det är sent, men nån läser väl detta kanske. Citera
_Manne_ Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 nu närmar det sig.. ska bli kul o träffas igen.. mvh manne Citera
petrol Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Jag har inte delat upp stenen utan ni får välja på plats. Där ligger även två vattenfyllda påsar men LS som har koraller på sig. Ni får slåss om dem. Jag har skickat med lite mer LS, så det räcker även till om någon annan vill ha. Annars behåll det som blir över.Ha en trevlig träff!! Citera
Bengan Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Tack så mycket Petrol! Vi ses på nån annan träff. Citera
drakfisk Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Som vanligt en ny trevlig träff att vara på o så får vi hoppas att alla nya som startar också börjar hänga med så vi kan bli fler .Tack bengan o hoppas vattnet håller sig där det ska annars har du nära till öb o köpa luftmadrass mvh conny Citera
_Manne_ Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 det var kul o träffas som vanligt.. så får vi se om fraggen överlever..som jag sa på mötet , är det ingen som vill ha nästa möte (vad har hänt patrik ?) så kan jag ha den sen.. mvh Manne Citera
Freddi Postat 29 juni 2008 Postat 29 juni 2008 Håller med Conny & Manne !!Trevligt som vanligt, hoppas bara fler hoppar på dessa träffarna!!För min del är det Ok att Manne tar nästa träff, Man lär väl vara där var än den är !!Måste även tyacka för den goda tårtan (fikat ). Citera
Bengan Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Tack ska ni ha! Det var trevligt att ha er här och hoppas ni inte blev uttråkade av mitt "nano".Ser fram emot nästa träff var den än är. Citera
_Manne_ Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Nae bengan , uttråkad blir man inte.. tycker att du ska vara stolt över ditt nya och sten layouten med spserna.. Fulpumparna gillar jag inte , men det visste du.. då hade det varit bättre med 2 st tunze 6055 med kontroller.. men det är ju en slant.. mvh manne Citera
_Manne_ Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 vet att freddi var lite flitig med kameran.. men sen är han lite slö hemma har jag hört..mvh manne Citera
Freddi Postat 30 juni 2008 Postat 30 juni 2008 Japp, lite slö med bilderna jag vet.Råkar för närvarande ha lite för mycket jobb så jag har bara inte orkat !!!Ska se om jag kan fixa lite bilder senare.Så himla flitig vet jag inte om jag var men nått ska jag väl kunna lägga ut.!! Citera
Freddi Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Här kommer lite bilder från träffen hos Bengan som har efterfrågats av en del.Fick tyvärr ingen bild på den goda Jordgubbs tårtan, synd för alla er som ej var där !!! Citera
Freddi Postat 1 juli 2008 Postat 1 juli 2008 Vi kan väl ta lite fler bilder när jag ändå är på Gång!!. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.