amatören Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Ok....söndagen den 5 jan är träffen....från och med 13 är ni alla välkomna till mig!!0731-534891 ring så guidar jag er till min lägenhet. Citera
Guest saltishenke Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Jaha då tar jag med egen pall då lr ? Citera
amatören Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Jaha då tar jag med egen pall då lr ?nä då behövs inte.....kan ta din nya fisk så den inte får klaustrofobi i ditt lila kar!!He he he he Citera
drakfisk Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Gott Nytt år Alla Svg O Hoppas På Många Rolig Träffar Mvh Citera
Jens Netteberg Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Ser också fram emot många roliga träffar under 2009.Tyvärr kan jag inte komma nu den 5 jan till dig Jonas men det kommer kanske fler tillfällen. Citera
amatören Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Ser också fram emot många roliga träffar under 2009.Tyvärr kan jag inte komma nu den 5 jan till dig Jonas men det kommer kanske fler tillfällen.Ingen fara. kommer fler tillfällen och karet kommer bara bli bättre och bättre! Citera
_Manne_ Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 är tyvärr redan bokad den helgen.! får ses en annan träff, hoppas ni får det kul..mvh manne Citera
amatören Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 God fortsättning alla. 5 Jan är måndag.Hur går det med dina tvillingar manne?? Mår killen bättre?? Citera
_Manne_ Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 God fortsättning alla. 5 Jan är måndag.Hur går det med dina tvillingar manne?? Mår killen bättre??killen har repat sig nu efter en duktigt trög start i hans liv. han är mycket piggare o verkar ha kommit igång nu så han är mer vaken och med så att säga..hoppas nu ni får en kul träff bara.. blir säkert ett gäng som kommer till träffen som det brukarvi har ju slagit lite rekord nu dom senaste träffarna med hög uppslutning.. ni får ta lite kortunder träffen så vi andra kan få se lite.. mvh manne Citera
amatören Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 vad bra att han mår bättre......håller tummarna för er.Blir säkert skit bra! Citera
daniel_i_malmö Postat 6 januari 2009 Postat 6 januari 2009 EDIT: Oj det blev helt fel!! Detta inlägg skulle till Zoopetklubb Syd tråden på Zoopet! Så kan det gå när man har många flikar öppna....Sorry!God fortsättning! Citera
Mattias Malmö Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Jag tänkte slänga ut en liten trevare här då jag går lite i beskärningstankar.Någon som är intresserad av att på en kommande träff byta till sig lite Pachyclavularia Viridis eller Heliopora Coerulea? För dom behöver jag snart minska lite i storlek....Har även några knappar som är typ gul/gulgröna runt om och blek-lila-rosa eller nåt i mitten. Inte superspektakulära på nåt sätt men jag tycker ändå det är nån slags fin-knappar. Citera
Bengan Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Om det inte är någon annan träff inplanerad kan jag tänka mig att ha en den 1 Februari. Vad säger ni om det? Finns det intresse? Citera
Mattias Malmö Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Jag är ju självklart intresserad om nån kör bil via Malmö. Jobbar ju just nu så nästa helg är jag helt ledig.Skulle vara skitkul att se ditt akvarie igen - det verkar ju hänt massor sen sist. Citera
Jens Netteberg Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Hade gärna kommit men kan tyvärr inte den helgen.Då är det skidåkning för hela slanten. Citera
Bengan Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Jag provar ett nytt datum längre fram för att det är många som inte kan komma.Vi provar den 15/2 istället. Om det är många som inte kan komma så byter jag datum igen. Citera
Mattias Malmö Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Ja den helgen jobbar jag ju förstås igen. Citera
Mattias Malmö Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Ja, det är förstås i och för sig inte omöjligt att jag skulle kunna byta arbetspass och jobba söndagen innan om min kollega samtycker. Förresten tror jag han hade nåt datum han ville byta bort med mig för han skulle resa bort - jag kanske kan använda denna söndag som ultimatum? Citera
_Manne_ Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 bengan:finns det möjlighet så dyker jag gärna upp, men lite svårt o boka det som det är i daxläget här hemma.mvh manne Citera
amatören Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Det är ett kanske på mig...men jobbar för att jag skall komma bengan. Citera
drakfisk Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 tjenar began ja kommer gärna om du har plats så får ja väl hålla träff efter dej mvh drakfisk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.