saltishenke Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 Jag har med mig godis till dig Anders du är ju värd. Citera
saltishenke Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 Var det någon mer än Jens som ville ha några Bangaiier på träffen??Sacrophyton med gröna polyper finns också om så önskas !!Jag skulle men hoppar över dom men frökenfiskarna tar jag om du har dom kvar ? Citera
_Manne_ Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 jag har en stor fragg av Hydnopora , ett antal små fraggar av rörväxande grön montipora, även bitar av grenväxande grön montipora.. rickordea florrida finns också om någon har att byta med.. flakväxande montipora grön. även någon fragg med stjärnpolyper , en större sinularia , kanske någon skiva också. mvh manne Citera
Bengan Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 Nu har jag bakat kanelbullar hela kvällen, så vi får något att tugga på imorgon.Ses imorgon! Citera
Freddi Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 Nu har jag bakat kanelbullar hela kvällen, så vi får något att tugga på imorgon.Ses imorgon!MMmmmmmm Gott !!Är det säkert att det är du som gjort dem !! Citera
saltishenke Postat 28 februari 2009 Postat 28 februari 2009 MMmmmmmm Gott !!Är det säkert att det är du som gjort dem !!Jag tror Bengan är en j*vel på att göra bullar hehehehehehe...... Citera
Jens Netteberg Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Tack Bengan för en trevlig träff!Saltishenke hade rätt, du är en j*vel på att baka bullar ;-) Citera
Bengan Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Tur man e bra på något iaf. Det var trevligt att ha er här! Citera
drakfisk Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 tack så mycke för en bra träff o goa bullar ska vi inte utse bengan till officiel kanelbullsbakare för svg-syd tycker ja mvh conny Citera
_Manne_ Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Kul träff..! roligt o få möjlighet att återigen snacka lite salt och få lite insperation av bengans sps kar.!! trevlig värd var han också.. mvh manne Citera
Freddi Postat 1 mars 2009 Postat 1 mars 2009 Jag håller med dig Conny !!Bengan får bli förste bull bakare !!Tackar för fraggarna Bengan och Anders.Tackar även Mattias för algerna !! Citera
saltishenke Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Tackar för en trevlig träff och goa bullar !Och ett stort tack för alla fraggar och fiskarna som Freddi hade med sig !Ser fram emot en ny träff snart. Citera
Hotrider Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Säger som innan.Tack för en fin träff samt för korallerna och algerna man fick! Citera
Bengan Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Tack för en trevlig träff alla! Jag avsäger mig väldigt gärna att bli svg:s bullbakare, men kanske kan ändra mig om t ex Freddi blir förste tårtbakare.Hur blev bilderna du tog Henke? Citera
Marie_hbg Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Låter som ni hade en kanon träff =) Hoppas jag kan vara med på nästa eller så får jag väl bli nästa kladdkakas bagare =D Får försöka impa med kakan istället då jag bara har ett litet nystartat kar =D Citera
saltishenke Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Hej alla här kommer lite bilder från träffen : Citera
_Manne_ Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Riktigt bra bilder ju .! snyggt gjort henke.. tur någon hade kamera med sig.!mvh Manne Citera
amatören Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Riktigt snygga bilder.....ja tack för fisken. Fick reda på att det är en hona jag har ....kaxig är hon oxå....slås med kirurgen om samma plats Citera
Jens Netteberg Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Kan bara hålla med, riktigt snygga bilder Henrik.Där är mycket man skulle vilja ha på dem. Citera
saltishenke Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Hehe ja man tackar för det !Ja det finns mycket vackert i Bengans kar men det finns ju folk i hässleholm med mycket man vill ha också !!!! Citera
_Manne_ Postat 2 mars 2009 Postat 2 mars 2009 Hehe ja man tackar för det !Ja det finns mycket vackert i Bengans kar men det finns ju folk i hässleholm med mycket man vill ha också !!!!öö.. hässleholm eller utsocknes finja ?mvh manne Citera
Mattias Malmö Postat 3 mars 2009 Postat 3 mars 2009 Tack för mycket trevlig träff och goda bullar.Och en rolig alg plus minifrag på skoj korall. Hoppas dom tar sig och trivs hos mig. Citera
daniel_i_malmö Postat 10 mars 2009 Postat 10 mars 2009 Ni har väl inte missat vad som händer på torsdag? Det är något knappast någon saltvattensakvarist i regionen vill missa, skulle jag tro... Hade ni varit medlemmar i Malmö Akvarieförening hade ni förstås redan vetat Nåväl, ni får hålla er till tåls tills i kväll då jag postar lite mer detaljer. MAFs hemsida håller på att flyttas till en ny domän så den kommer inte vara uppe förrän tidigast i morgon, då finns infon där också.Jag kan i alla fall avslöja att det är ytterligare ett arrangemang anordnat av MAFs snabbt växande saltvattenssektion. Tidigare i år besökte vi det intressanta, om än lite tvivelaktiga arrangemanget kring Klovnfiskens årsdag. Senare i höst planerar vi en resa ner till Tyskland och Hollands bästa saltvattensaffärer. Men som sagt var, redan nu på torsdag sker nästa arrangemang, och du är välkommen även om du ännu inte är medlem i MAF... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.