svedalaciklid Postat 8 november 2007 Författare Postat 8 november 2007 bara en idé inget tvång hehe Citera
Minerva Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 jag vet menn det skulle vara kul att kanske köpa någon fragg eller något:) Citera
daniel_i_malmö Postat 8 november 2007 Postat 8 november 2007 Jag har en klump makroalger som jag hade tänkt ta med och skänka bort men nu när jag inte kan komma så får någon som är intresserad gärna komma och hämta den.Jag upprepar erbjudandet jag gav inför förra mötet; om någon är intresserad av en knytnäve Chaetomorpha alger så är det bara att komma förbi och hämta. Jag kan ju tyvärr inte komma själv på träffen.OM ni har något kul att byta med, någon annan kul macro-alg (inte Caulerpa) eller nån skivis eller liknande så är det naturligtvis välkommet men absolut inget tvång!Chaetomorpha är utmärkta på att ta upp nitrat och fosfat. Lite mer info om Chaetomorpha:http://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=2401http://www.marinedepotlive.com/chalspal.html Citera
drakfisk Postat 9 november 2007 Postat 9 november 2007 Jag upprepar erbjudandet jag gav inför förra mötet; om någon är intresserad av en knytnäve Chaetomorpha alger så är det bara att komma förbi och hämta. Jag kan ju tyvärr inte komma själv på träffen.OM ni har något kul att byta med, någon annan kul macro-alg (inte Caulerpa) eller nån skivis eller liknande så är det naturligtvis välkommet men absolut inget tvång!Chaetomorpha är utmärkta på att ta upp nitrat och fosfat. Lite mer info om Chaetomorpha:http://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=2401http://www.marinedepotlive.com/chalspal.htmlhej daniel ja e intresserad ja har börjat samla lite på alger av någon lustirg anledning så hör gärna av dej har inte mycket själv men har några lustiga svampar om det är nåt 076-2263596 mvh conny Citera
Heritage Postat 9 november 2007 Postat 9 november 2007 Angående träffen i morgon. Det har inte kommit in fler anmälningar så det verkar bli:Svedalaciklid, (Dan)Minerva, (Olivia och Helené)_Manne_, (Magnus + sambo)a.nilsson (Anders) Kommer till 15.00Ni är alla välkomna! Om det skulle vara problem att hitta, ring mig på 0706-353865.Ska bli roligt att träffas. Citera
Patrik Steen Postat 9 november 2007 Postat 9 november 2007 Är inte Drakfisken ifrån Höör sugen att följa med i morgon??I så fall ska jag övertala tantan att följa med i alla fall om det nu går. Citera
Heritage Postat 10 november 2007 Postat 10 november 2007 Tack för en trevlig pratstund och träff idag!Lycka till med era nya förvärv till era kar. Citera
_Manne_ Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 Tack för en trevlig pratstund och träff idag!Lycka till med era nya förvärv till era kar.Det var kul o träffas, det gav ju en hel del ide'r och insperation.. och ett Stort tack till Roger! Superrsnygg Balja.. Knapparna var fint utslagna nu på morgonen och bubbelskivorna.. värre med dom andra.. vi får se.!Räkan lever också.. Kul o träffa anders igen också.. hoppas firren klarade sig till ysta.! Citera
svedalaciklid Postat 11 november 2007 Författare Postat 11 november 2007 ingen som tog några bilder från träffen? Citera
a.nilson Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 den klarade trippen o har precis ätit. kan väl bara säga att ja får tittan in i munka-ljungby vid annat tillfälle o se baljan. synd att ja missade det denna gången. får se när träffen i ystad blir av. Citera
Minerva Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 hej ville bara tacka för en superrolig träff kul att träffas och byta litte erfarenheter:smilie_coPS:tack så mycket för de fina "fraggarna"!!!!!!!! ko fisken verkar trivas:) Citera
Heritage Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 :smiley9:Daniel.... vi hade "tyvärr" mycket att snacka om. Den där kameran kom aldrig i tanke.Jag lovar dock att det snart kommer bilder på karet jag visade de andra. Hoppas det är ok. Citera
Heritage Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 hej ville bara tacka för en superrolig träff kul att träffas och byta litte erfarenheter:smilie_coPS:tack så mycket för de fina "fraggarna"!!!!!!!! ko fisken verkar trivas:)Tack själva. Hoppas vi ses snart igen. Jo den där Euphyllian du fick är kanske synd att kalla fragg:skrattar: Citera
Minerva Postat 11 november 2007 Postat 11 november 2007 ja det är synd för den är superfin:ler: Citera
svedalaciklid Postat 13 november 2007 Författare Postat 13 november 2007 hur ser det ut för en ny träff? när var? Citera
a.nilson Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 eftersom jag ska åka en vända till thailand i dec. så blir det inte hos mig förrän i jan eller feb. Citera
_Manne_ Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 ser ifram emot det ändå anders.. men men det kankse hinner bli något mer innan dess.. vem vet.. Citera
a.nilson Postat 13 november 2007 Postat 13 november 2007 skulle tro att någon kommer att va före mig. Citera
Patrik Steen Postat 17 november 2007 Postat 17 november 2007 Vad händer nu nästa gång eller det är inte bestämt. Citera
svedalaciklid Postat 17 november 2007 Författare Postat 17 november 2007 ja du inget bestämt för nästa gång ännu så e där någon som är sugen så skriv Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.