Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

På lördag i nästa vecka, dvs 27 oktober kan jag ha hemma-hos möte hos oss, men först efter kl. 19 på kvällen. Jag hoppas det passar folk som är intresserade utav att träffas och snacka lite salt och se på lite dykfilmer. :) Ta gärna med lite fraggar och annat(pumpar osv.) ni kan vilja bli av med, så kanske vi kan få ut mer av kvällen! Jag kan nog fragga lite knappar och kanske en och annan skivanemon för de som så önskar, jag har även lite annat i teknikväg.

Meddela gärna via PM om ni vill komma, så har jag bättre koll på vem som är intresserad.

Bjuder på kaffe, te, läsk, vatten och en "köbekauga".

Alltså:

Plats: Rosengången 7 Vellinge

Tid: 19.00 och framåt

Humör: Gott så klart! :ler:

Mvh/ Jimmy.

Anmälda:

----------------------------------

Dan

Marie

Manne

Drakfisk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Conny & Dan, ni är båda två varmt välkommna, med eller utan sällskap. :)

Ta med vad ni har, man vet aldrig vad kvällen kan ge.

Andreas & Mattias, tråkigt! Vi får ta en back-up på det en annan gång!

Anders & daniel: Gör så gott ni kan! Ta med barnen om ni måste, vi har både katt och hund som är mycket barnkära.

Än så länge är vi nu 6 pers inkl. mig. Ska bli kul det här. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

På lördag i nästa vecka, dvs 27 oktober kan jag ha hemma-hos möte hos oss, men först efter kl. 19 på kvällen. Jag hoppas det passar folk som är intresserade utav att träffas och snacka lite salt och se på lite dykfilmer. :) Ta gärna med lite fraggar och annat(pumpar osv.) ni kan vilja bli av med, så kanske vi kan få ut mer av kvällen! Jag kan nog fragga lite knappar och kanske en och annan skivanemon för de som så önskar, jag har även lite annat i teknikväg.

Meddela gärna via PM om ni vill komma, så har jag bättre koll på vem som är intresserad.

Bjuder på kaffe, te, läsk, vatten och en "köbekauga".

Alltså:

Plats: Rosengången 7 Vellinge

Tid: 19.00 och framåt

Humör: Gott så klart! :ler:

Mvh/ Jimmy.

Anmälda:

----------------------------------

Dan

Marie

Manne

Drakfisk

a_nilsson

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

På lördag i nästa vecka, dvs 27 oktober kan jag ha hemma-hos möte hos oss, men först efter kl. 19 på kvällen. Jag hoppas det passar folk som är intresserade utav att träffas och snacka lite salt och se på lite dykfilmer. :) Ta gärna med lite fraggar och annat(pumpar osv.) ni kan vilja bli av med, så kanske vi kan få ut mer av kvällen! Jag kan nog fragga lite knappar och kanske en och annan skivanemon för de som så önskar, jag har även lite annat i teknikväg.

Meddela gärna via PM om ni vill komma, så har jag bättre koll på vem som är intresserad.

Bjuder på kaffe, te, läsk, vatten och en "köbekauga".

Alltså:

Plats: Rosengången 7 Vellinge

Tid: 19.00 och framåt

Humör: Gott så klart! :ler:

Mvh/ Jimmy.

Anmälda:

----------------------------------

Dan

Marie

Manne

Drakfisk

a_nilsson

Stene

__________________

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr vet jag nu definitivt att jag måste stå över denna gång.

Hoppas ni får det trevligt och att saltträffarna blir ett återkommande arrangemang! För min del tycker jag att just fredag- och lördagskvällar är de svåraste att komma loss, så för min del får det gärna bli en söndageftermiddag eller vardagskväll nästa gång.

Jag har en klump makroalger som jag hade tänkt ta med och skänka bort men nu när jag inte kan komma så får någon som är intresserad gärna komma och hämta den. Jag vet inte vad det är för alg, men det ser ut som ett svintonystan. Klumpen jag vill bli av med är stor som en knytnäve ungefär. Jag köpte den i Tyskland men det blev alldeles för mycket så nu skänker jag bort hälften.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...