Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Då var det dags...........

Ni är välkomna hem till mig för lite saltsnack och titt på mitt kar.:W:

Tid: Lördagen 2007-11-10, kl 13.00

Plats: Forsythiagatan 10, Munka-Ljungby (4km öster om Ängelholm)

Vi träffas hemma hos mig för fika, dricka och pratstund kl 13.00.

Kl 15.00 åker vi till Exotic Zoo där vi efter stängning träffar ägaren Tony och tar en pratstund och titt med honom.

Ni som är intresserade, skicka mig ett PM. Jag håller anmälningslistan uppdaterad i denna tråd.

Ska bli kul att träffa er:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Då var det dags...........

Ni är välkomna hem till mig för lite saltsnack och titt på mitt kar.:W:

Tid: Lördagen 2007-11-10, kl 13.00

Arrgh, det var ju ett himla dumt datum... Samma dag åker Malmö Akvarieförening på höstens Köpenhamnstur. Vi kommer att besöka flera intressanta affärer med saltvatten. Verkar som om jag missar också denna SVG-sydträff :(

Se här tråden för lite mer info:

https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=15357&highlight=k%F6penhamn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

kanske dags för malmöakvarieförening att ha en öppen dag för salt tomtar kanske någon som kan hålla ett föredrag .ju fler vi är desto billigare resor o andra roliga saker kan kanske hända . bara ett förslag . mvh drakfisk

Alla våra aktiviteter är öppna även för saltnissar ;) Lasse här på SG var nere hos oss och höll föredrag tidigare i år. Det bästa sättet att hålla sig uppdaterad om aktiviteterna är naturligtvis att bli medlem, då får man hem vårt medlemsblad 4-6 ggr per år. MAF sponsrar dessutom aktiviteter som den kommande Danmarksturen så att det blir billigare för medlemmarna. Vi är två saltnissar i MAFs styrelse, och jag vet att vår ordförande är på g att starta upp salt igen, men ju fler med saltintresse som blir medlemmar desto mer saltinriktade aktiviteter kan vi ordna.

För övrigt är jag lite sugen på att vara värd för ett SVG-sydmöte, men det får bli efter årsskiftet när höstterminens tentaperiod är avklarad. Ta det som ett löfte men utan deadline...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...