Johan2x Postat 1 september 2009 Postat 1 september 2009 Tänkte visa upp mitt lilla projekt för dom som är intresserade runt den 20/9 om folket kan. Blev för lite sist i mitten på sommaren men nu borde det väl gå an. Kan ju höra av er om ni är intresserade.Tror säkert jag kan. Är ju inte så långt att åka Skall kolla med kalendern, hon står i duschen just nu-regn/Johan Citera
André Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Då det än en gång verkar vara brist på intresse så lägger jag ner det nu. Citera
svedalaciklid Postat 18 september 2009 Författare Postat 18 september 2009 nån som e sugen på en runda till akvarieudstyr i dk imorrn? Citera
a.nilson Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Då det än en gång verkar vara brist på intresse så lägger jag ner det nu.Nån helg i oct. kanske inte vore helt fel för dig att ha träff. Citera
_Manne_ Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 (ändrat) efter lite insperation på öppet hus dagen dagen hos kenta så ställer jag frågan nu.!är det någon som är sugen o vara värd för en svgsyd träff , samt intresset för en sådan träff igen.mvh manne Ändrat 27 september 2009 av _Manne_ Citera
amatören Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 jag har ju inget uppe nu...men jag är intresserad av att komma hem till nån o se deras. Citera
Yodelking Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Jag är intresserad av att komma, och är gärna värd när jag har något i mitt akvarie... just nu är det rätt tomt. Citera
svedalaciklid Postat 27 september 2009 Författare Postat 27 september 2009 samma här e lite tråkigt att titta på mitt ännu men hänger gärna med på en träff snart igen Citera
Johan2x Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Kan inte mer än hålla med föregående talare.Hade lätt kunnat ha en träff här hemma men det finns ju inte att titta på ännu. Men jag lovar att när det kommit i minst 10 fiskar och en del koraller säger jag till om en träff.Men snart är det jakt Manne, då svänger jag och farsan inom på vägen hem med den stora plånboken (pappas)/Johan Citera
a.nilson Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Ev i oktober eller november funderar jag på o ha en liten träff. Ska väl hinna fylla ut med lite till innan dess. Citera
_Manne_ Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 jag hade en träff i somras, så det var ju inte så länge sen, men ställer gärna upp igen om intresset verkligen finns.. händer ju en del i akvarierna här då o då. sen är det grymt kul att bara träffas o snacka salt när tid finnes. mvh manne Citera
Johan2x Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 jag hade en träff i somras, så det var ju inte så länge sen, men ställer gärna upp igen om intresset verkligen finns.. händer ju en del i akvarierna här då o då. sen är det grymt kul att bara träffas o snacka salt när tid finnes. mvh manneÄr det bara en helg jag inte har något annat så kommer jag. /Johan Citera
amatören Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 jag hade en träff i somras, så det var ju inte så länge sen, men ställer gärna upp igen om intresset verkligen finns.. händer ju en del i akvarierna här då o då. sen är det grymt kul att bara träffas o snacka salt när tid finnes. mvh mannelite då och då?? nu är du väl lite väl tyst o försiktig.:nya bilder: Citera
_Manne_ Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 lite då och då?? nu är du väl lite väl tyst o försiktig.:nya bilder:man ska vara försiktig i denna hobby. ingen stress här inte.. eller hur jonas Citera
Yodelking Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Jag kommer gärna på träffar, det är inspirerande att se vad alla har, och otroligt lärorikt för mig som är nybörjare. Citera
amatören Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 man ska vara försiktig i denna hobby. ingen stress här inte.. eller hur jonasJapp man skall vara försiktig...har fortfarande inte normal puls. Definitivt inte stressa he he he. Citera
_Manne_ Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Japp man skall vara försiktig...har fortfarande inte normal puls. Definitivt inte stressa he he he.hehe så kan det vara, nu blir det väl snart vattenpåfyllning igen ? mvh manne Citera
amatören Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 håller på att ta bort det sista vattnet så jag kan ta bort den förra ytavrinningen blir till att limma allt i dag och sen får man se....he hehe...sorry för ot men en träff hos manne hade man ju gärna kommit på ....det var ju ett tag sen man såg hans båda kar!! Citera
Marie_hbg Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Vill någon titta på ett litet kar 180L med endast 6 fiskar så har jag alltid dörren öppen.Och om man kommer måste man kunna blunda för en lägenhet som ser ut som fan... Blir lätt så inför kommande renovering. Citera
amatören Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Men marie det vet du väl.....vi ser ju inget annat än akvariumet när vi är på träff!! Citera
Johan2x Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Vill någon titta på ett litet kar 180L med endast 6 fiskar så har jag alltid dörren öppen.Och om man kommer måste man kunna blunda för en lägenhet som ser ut som fan... Blir lätt så inför kommande renovering.Släng upp en datum så vi kan bli några stycken. Kanske lite fraggbyte eller köp./JohanPS. Jag dyker inom någon dag i veckan, ringer dock innan så du är hemma. DS Citera
Marie_hbg Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Släng upp en datum så vi kan bli några stycken. Kanske lite fraggbyte eller köp./JohanPS. Jag dyker inom någon dag i veckan, ringer dock innan så du är hemma. DSVad sägs om Lördagen den 10 okt ? Någon som skulle kunna tänka sig att titta förbi då ?Johan :Denna veckan är jag bara hemma tom onsdag, sen bär det av till stugan över helgen. Citera
Yodelking Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Jag kan och vill, om det är hyfsat tidigt. Ska vara iväg på kvällen. Citera
Johan2x Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Vad sägs om Lördagen den 10 okt ? Någon som skulle kunna tänka sig att titta förbi då ?Johan :Denna veckan är jag bara hemma tom onsdag, sen bär det av till stugan över helgen.Jag och sambon kommer gärna, skall osså iväg på kvällen.Då får jag komma förbi imorgon efter jobbet om det går bra./Johan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.