Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

Tänkte visa upp mitt lilla projekt för dom som är intresserade runt den 20/9 om folket kan. Blev för lite sist i mitten på sommaren men nu borde det väl gå an.

Kan ju höra av er om ni är intresserade.

Tror säkert jag kan. Är ju inte så långt att åka -bil-

Skall kolla med kalendern, hon står i duschen just nu-regn

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Kan inte mer än hålla med föregående talare.

Hade lätt kunnat ha en träff här hemma men det finns ju inte att titta på ännu. Men jag lovar att när det kommit i minst 10 fiskar och en del koraller säger jag till om en träff.

Men snart är det jakt Manne, då svänger jag och farsan inom på vägen hem med den stora plånboken (pappas)-Tummen upp

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade en träff i somras, så det var ju inte så länge sen, men ställer gärna upp igen om intresset verkligen finns.. händer ju en del i akvarierna här då o då. :)

sen är det grymt kul att bara träffas o snacka salt när tid finnes. -diskussion-

mvh manne

Är det bara en helg jag inte har något annat så kommer jag.

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag hade en träff i somras, så det var ju inte så länge sen, men ställer gärna upp igen om intresset verkligen finns.. händer ju en del i akvarierna här då o då. :)

sen är det grymt kul att bara träffas o snacka salt när tid finnes. -diskussion-

mvh manne

lite då och då?? nu är du väl lite väl tyst o försiktig.;):nya bilder:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill någon titta på ett litet kar 180L med endast 6 fiskar så har jag alltid dörren öppen.

Och om man kommer måste man kunna blunda för en lägenhet som ser ut som fan... Blir lätt så inför kommande renovering.

Släng upp en datum så vi kan bli några stycken. Kanske lite fraggbyte eller köp.

/Johan

PS. Jag dyker inom någon dag i veckan, ringer dock innan så du är hemma. DS

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Släng upp en datum så vi kan bli några stycken. Kanske lite fraggbyte eller köp.

/Johan

PS. Jag dyker inom någon dag i veckan, ringer dock innan så du är hemma. DS

Vad sägs om Lördagen den 10 okt ? Någon som skulle kunna tänka sig att titta förbi då ?

Johan :Denna veckan är jag bara hemma tom onsdag, sen bär det av till stugan över helgen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vad sägs om Lördagen den 10 okt ? Någon som skulle kunna tänka sig att titta förbi då ?

Johan :Denna veckan är jag bara hemma tom onsdag, sen bär det av till stugan över helgen.

Jag och sambon kommer gärna, skall osså iväg på kvällen.

Då får jag komma förbi imorgon efter jobbet om det går bra.

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...