svedalaciklid Postat 23 oktober 2009 Författare Postat 23 oktober 2009 är uttråkad ikväll och vill ha lite nya fraggar ingen som har lust att sälja lite fraggar eller fisk och snacka lite skit ikväll? Citera
_Manne_ Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 är uttråkad ikväll och vill ha lite nya fraggar ingen som har lust att sälja lite fraggar eller fisk och snacka lite skit ikväll?du är välkommen,, bara hoppa in i bilenmvh manne Citera
Patrik Steen Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 är uttråkad ikväll och vill ha lite nya fraggar ingen som har lust att sälja lite fraggar eller fisk och snacka lite skit ikväll?Håller med Manne kom inom Höör och hämta upp mig först sen kan vi dra till Hässleholm:ler: Citera
JFerm Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag kommer gärna förbi igen Patrik, ditt förra bidrag gick tyvärr hädan tillsammans med mestadelen av livet i mitt housereef då igelkottfisken dog Citera
svedalaciklid Postat 24 oktober 2009 Författare Postat 24 oktober 2009 Var redan hemma igen när jag såg ditt Messi stene var lite synd hade ju varit kul annars får väl ta en dag o hälsa på dig Citera
Patrik Postat 7 november 2009 Postat 7 november 2009 nedräkningen är på gång14 dagar kvar!!!!!Nu är det dax igenfraggbytarträff eller bara kom för att titta..alla är välkomnaden 21 November kl 13.00 (ni får komma senare)Jag ska göra av med lite koraller, byter eller säljer, dom börjar att bli för storaäven en anemon grön carpet ska bortAdressen är : Redskapsgatan 27 Sjöbo Citera
Mattias Malmö Postat 15 november 2009 Postat 15 november 2009 Om någon kör från Malmö/Lund/Lomma (som jag kan ta mig till med mitt pendlarkort) och vill dela bensinpengar med mig går det bra att meddela mig här, .Annars kanske jag experimenterar med buss och sånt... får se hur hållplatserna ligger i förhållande till din adress.... Citera
amatören Postat 15 november 2009 Postat 15 november 2009 en saltkompis som inte är medläm här vill oxå hänga med om det är ok.... Citera
Laggeman Postat 16 november 2009 Postat 16 november 2009 Ska se ifall jag kan få lov o komma förbi, ska bort på kvällen och jag vet att tjejen gärna har mig hemma på dagen då. Isf kan du hänga på mig Mattias, jag hör av mig i veckan så du vet. Citera
Laggeman Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Ska se ifall jag kan få lov o komma förbi, ska bort på kvällen och jag vet att tjejen gärna har mig hemma på dagen då. Isf kan du hänga på mig Mattias, jag hör av mig i veckan så du vet.Kan tyvärr inte komma förbi denna lördagen, har kommit up en del som gör att det blir tight med tid. Får väl komma förbi en annan dag istället, vill hemskt gärna se detta karet live. Citera
Marie_hbg Postat 19 november 2009 Postat 19 november 2009 Någon bil som kör förbi Helsingborg med en plats över ? Citera
Mattias Malmö Postat 20 november 2009 Postat 20 november 2009 Jag tog gris-sprutan igår och blev alldeles matt och lullig med feber och grejer. Rätt seg idag... vi får se hur det utvecklar sig... kommer om jag mår bra. Citera
Ocikatten Postat 20 november 2009 Postat 20 november 2009 Jag tog gris-sprutan igår och blev alldeles matt och lullig med feber och grejer. Rätt seg idag... vi får se hur det utvecklar sig... kommer om jag mår bra.Samma här. Kommer också gärna om jag inte är helt utslagen i morgon. Citera
Patrik Postat 20 november 2009 Postat 20 november 2009 (ändrat) det är lugntkom om ni kanhör av dej sen en dag Laggeman så tar vi ett litet möte Ändrat 20 november 2009 av Patrik Citera
svedalaciklid Postat 21 november 2009 Författare Postat 21 november 2009 var så sugen att se patriks kar idag men tyvärr lyckas jag inte få tag på barnvakt idag så kan inte komma =( hoppas man kan titta på det en annan dag kanske Citera
JFerm Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Finns det plats i något fordon för en Rydsgårdsbo med tillhörande hink? Kan ta mig fram o tillbaka utmed E65 men över åsen blir svårt då växellådan tappat 1:an och 2:an Citera
a.nilson Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Finns det plats i något fordon för en Rydsgårdsbo med tillhörande hink? Kan ta mig fram o tillbaka utmed E65 men över åsen blir svårt då växellådan tappat 1:an och 2:an Om du kan ta dig till Ystad så kan du få åka med oss. Kan hämta vid stationen om så behövs. MVH anders 0736567464 Citera
Patrik Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Det går bra med lite småtingar också Dan Citera
Ocikatten Postat 21 november 2009 Postat 21 november 2009 Svärföräldrarna kom på oväntat besök så jag kunde tyvärr inte komma idag. Hade verkligen sett fram emot att få se ditt kar Patrik så hoppas att det kanske blir fler tillfällen? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.