svedalaciklid Postat 26 januari 2010 Författare Postat 26 januari 2010 nån som har nån kul mjukisar att göra av med? sugen på lite nya skivor o annat kulskriv innan vad du har och vad du vill ha för det så kan vi bestämma närmare till träffen Citera
JohanP Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Stene, du hann lite före. Jag hade tänkt ta itu med vår samåkning idag.Enligt tidigare så är vi då följande från Hlm-Höör:Manne, Balofix, Freddi, Stene, Adamantis och jag själv. Vi kör väl från Hlm ca 12.00 och sen via Höör till Ystad.Freddi: Kan du ta dig till Grönängsplan själv?Balofix: Kommer till Hlm och var skall jag hämta upp dig i så fall?Manne och Adamantis: Hämtar och lämnar jag där ni bor.Stene: Tar du dig till ICA Ludvigsborg vid 12.30? Jag tror inte det var någon av oss i bilen som skulle ha skivisarna.Har ni som skall med i bilen något att tillägga så skicka mig ett PM. Citera
Laggeman Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Jag kör Lund, Dalby, Sjöbo - Ystad, ifall någon som vill med behöver skjuts ner.Sticker från Kävlinge vid 12.45 ungefär. Skicka ett PM ifall någon är intresserad. Citera
Adamantis Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Johan, fan vad gott! Vad har du för bil egentligen? Citera
JohanP Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 En Volkswagen Sharan..................med takbox om det behövs.......så 9 st kan jag erbjuda skjuts..........................mer eller mindre kylslaget-bil2-Johan, fan vad gott! Vad har du för bil egentligen? Citera
Freddi Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Jag kör nog själv då jag har en del annat också att göra och inte vet riktigt när jag ska iväg.Om jag ska åka med så hör jag av mig. Citera
a.nilson Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 dubbelkollar bara.Stene ManneSvedalaciklidBenganFreddiYodlekingJohanPJFermPatrikkLaggeConny (Drakfisk)BenkeAdamantisGizm0balofixnån jag glömt?? Citera
Adamantis Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Ok, eftersom jag är grön; hur fungerar det här med fragg byten/köp? Jag hade gärna kommit hem med något. Har alla med sig en gott och blandat påse med fraggar och så snurrar vi flaska, eller vad är kotym? Citera
a.nilson Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Du kan boka här innan om du så önskar. Det brukar lösa sig. Citera
Adamantis Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Fast jag vet ju varken vad folk har eller vad jag vill ha. Om någon har någon cool flakväxande sps, så får ni gärna ta med en bit. Citera
a.nilson Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Finns alltid nån som har flakväxande montipora som dom vill bli av med. Citera
svedalaciklid Postat 29 januari 2010 Författare Postat 29 januari 2010 mjukiskoraller typ knappar skivisar o andra mjukisar efterlyses till träffen om den inte snöar inne Citera
a.nilson Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Tror inte det kommer mycket mer snö nu. Citera
Freddi Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Snöar här uppe i norr nu, får se hur mycket som kommer !! Citera
svedalaciklid Postat 29 januari 2010 Författare Postat 29 januari 2010 här snöar för fullt i svedala nu Citera
_Manne_ Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 är det någon som har någon rolig LPS fragg! så kan jag vara intresserad..------jag har stylopora i lila färgton , seriotopa calendrium i grön ton , röd rörväxande montipora. finns även någon liten pytte fragg av motipora superman (blå botten,röda polyper) , flakväxande grön samt röd motipora o varierande storlekar , finns även en hyfsat fin sten fylld med knappar, blå/grön prick i mitten på knapparna.en euphyllia med hyfsat många huvuden , en skivkoloni med rhodactis , kenya träd , mmmvh manne Citera
Laggeman Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Jag efterlyser gorginia, gärna någon lila modell.Har själv en rätt fin Rumphella så just den är väl inte av intresse. Ifall någon har något att fragga på så lägg upp en bild eller skicka ett PM. Citera
a.nilson Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Har så jag kan fragga lite lila gorgonia o ev nåt annat. Bytes gärna mot nåt annat kul. Citera
Adamantis Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 Manne, jag klipper den där superman biten om det visat sig att den klarade fraggningen. Vilka knappar är det? Behöver lite utfyllnad mellan korallerna här hemma. Citera
a.nilson Postat 29 januari 2010 Postat 29 januari 2010 För er som inte hittar hit på söndag så är det. Hyllegatan 4a Ystad tele 0736 567 464 Citera
_Manne_ Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Manne, jag klipper den där superman biten om det visat sig att den klarade fraggningen. Vilka knappar är det? Behöver lite utfyllnad mellan korallerna här hemma.du kan kolla knapparna nästa gång du är här.! inte svårare än så, har dom på höger övre sida i kuben. en superman bokad på dig då också!mvh manne Citera
_Manne_ Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Morgonuv! så är det o vara tvillingpappa.. helt plötsligt behöver man bara sova hälften så mycket och undrar varför man går som en zombi..vad är din ursäkt..mvh manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.