_Manne_ Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 finns tiden för min del är jag På direkt!så blir vi ett gäng från Hässleholm , så vi kan samåka lite ?mvh manne Citera
cheva Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 kanon är det fler från trelleborg eller svedala så har jag plats i bilen Citera
johan_f Postat 16 augusti 2010 Postat 16 augusti 2010 kanon är det fler från trelleborg eller svedala så har jag plats i bilen Åker gärna med, bor i Malmö men kan möta upp var som passar bäst./Johan Citera
Freddi Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Då säger vi kl 12-13 den 29/8.Får vi inte vara där mer än 2 timmar?? Citera
Freddi Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 finns tiden för min del är jag På direkt!så blir vi ett gäng från Hässleholm , så vi kan samåka lite ?mvh manneHar bara plats till 1 på min hoj!! Nån annan kanske har bil. Citera
Laggeman Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Får vi inte vara där mer än 2 timmar?? Du menar, mer än en timme? Citera
Freddi Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Du menar, mer än en timme? Ja visst, blev lite fel där !! Citera
a.nilson Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Ja visst, blev lite fel där !! Slänger inte ut nån förrän det är läggdax. Citera
JohanP Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Aaaahhh, så trist................jag kan inte.Sambon fyller jämt så vi är borta hela den helgen. Citera
johan_f Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Aaaahhh, så trist................jag kan inte.Sambon fyller jämt så vi är borta hela den helgen.Men det är ju perfekt, då jan ni ju vara borta hela helgen i Linköping, skicka sambon på spa medans du e på föreläsning. Citera
JohanP Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Du har nästan rätt ;-))Linköpingsevenemanget har jag tänkt åka till och absolut utan sambo-Tummen upp. Det är två månader mellan SVG Syd träffen (som jag inte kan) och den i Linköping.Men det är ju perfekt, då jan ni ju vara borta hela helgen i Linköping, skicka sambon på spa medans du e på föreläsning. Citera
cheva Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 min doter fyler 20 sama da men det fins nåt som heter muter Citera
atropos Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Jag kommer gärna om det finns plats !!var i Ystad är det ?? Citera
a.nilson Postat 17 augusti 2010 Postat 17 augusti 2010 Jag kommer gärna om det finns plats !!var i Ystad är det ??Hyllegatan 4a bottenplan. A.Nilson på dörren. eller om vaktis stavat fel A.Nilsson Citera
johan_f Postat 18 augusti 2010 Postat 18 augusti 2010 Du har nästan rätt ;-))Linköpingsevenemanget har jag tänkt åka till och absolut utan sambo-Tummen upp. Det är två månader mellan SVG Syd träffen (som jag inte kan) och den i Linköping.JohanP det var jag som förväxlade trådarna om Linköpingsseminariumet och Svg-syd träffen tänkte att jag var i Linköpingstråden när jag svarade dig Citera
JohanP Postat 18 augusti 2010 Postat 18 augusti 2010 Jag förstod att du förväxlat dem Som sagt, Linköping har jag tänkt åka till ...........................utan sambo JohanP det var jag som förväxlade trådarna om Linköpingsseminariumet och Svg-syd träffen tänkte att jag var i Linköpingstråden när jag svarade dig Citera
johan_f Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Så jäkla typiskt, jag måste åka till Norge på jobb i 2 månader med avresa idag. Fan jag som såg fram emot att lära känna lite folk inom hobbyn..../Johan Citera
a.nilson Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Så jäkla typiskt, jag måste åka till Norge på jobb i 2 månader med avresa idag. Fan jag som såg fram emot att lära känna lite folk inom hobbyn..../JohanDet kommer bli fler träffar sen i höst. Brukar iallafall bli så. Citera
a.nilson Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 tänkte räkna ihop hur många vi blir på söndag. säg till om det är nån som är glömd.atroposyodelkingfreddilaggejohan_fchevaMannebalofixbenganev Maack Citera
Laggeman Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Jag kan inte Anders, vill inte lämna tjejen ensam med vår nya familjemedlem även om det bara är för en eftermiddag/halvdag. Får ta igen det näst gång du har dörren öppen. Citera
a.nilson Postat 23 augusti 2010 Postat 23 augusti 2010 Jag kan inte Anders, vill inte lämna tjejen ensam med vår nya familjemedlem även om det bara är för en eftermiddag/halvdag. Får ta igen det näst gång du har dörren öppen. Nästa gång blir det två akvarium. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.