a.nilson Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Nu kommer avbokningarna Om någon mot all förmodan skulle kunna fixa en rosa Stylophora fragg till träffen så är jag väldigt sugen. /AndréMenar du milka? Eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Menar du milka? Eller?Ja de stämmer bra de. /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 nae.. inga avbokningar.. nu har jag ju fixat käk.. mvh manneSka bli gott! Du får hojta till vad du vill ha för käket sen. /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Ja de stämmer bra de. /AndréKommer jag så har jag färdig fragg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Kommer jag så har jag färdig fragg.Stålande! Tycker dem är grymt fina! /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Stålande! Tycker dem är grymt fina! /AndréNu med lite felaktiga värden så har den mörknat lite så den är mer åt lila. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Nu med lite felaktiga värden så har den mörknat lite så den är mer åt lila.Som min då.. Lila eller brun.. Vore nice med rosa , samma gäller min ynkliga hystrix.. Har du slappat efter med zeon Anders ?Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Som min då.. Lila eller brun.. Vore nice med rosa , samma gäller min ynkliga hystrix.. Har du slappat efter med zeon Anders ?Mvh manneSent from my iPhone using TapatalkHar inte startat zeokaret ännu. Tanken är att göra det inom mycket kort så bläckfisk-karet kan göras 100% klart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Om någon har fraggar på acropora/stylophora/pocillopora med sig till Manne är jag intresserad av blå, lila och rosa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Om någon har fraggar på acropora/stylophora/pocillopora med sig till Manne är jag intresserad av blå, lila och rosa.Om jag kommer så tar jag med mig lite "gott o blandat" Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Nu med lite felaktiga värden så har den mörknat lite så den är mer åt lila.Okej men de går lika bra de. slår väl om i färg sen./AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Om jag kommer så tar jag med mig lite "gott o blandat"Härligt!Men... "om" finns ju inte i det här fallet.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Härligt!Men... "om" finns ju inte i det här fallet.. Tror mig när jag säger att detta "om" är godtagbart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Kommit in någon anmälan till bl.a. Micke tj , kommer o bli fullt hus kan man säga! Bör bli deltagar rekord iaf.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Kan tyvärr meddela att jag inte kan komma av olika mindre trevliga anledningar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Kan tyvärr meddela att jag inte kan komma av olika mindre trevliga anledningar. Du får ha träffen nästa gång Anders !Inte svårare än så. En annan grej Är det någon malmö bo som ska inom Lomma på vägen till träffen ?Mvh ManneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Du får ha träffen nästa gång Anders !Inte svårare än så. En annan grej Är det någon malmö bo som ska inom Lomma på vägen till träffen ?Mvh ManneSent from my iPhone using TapatalkKanske, men jag tror annars det blir längre fram så allt hinner gosa till sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
snickarn Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 då sitter man här taggad till tusen då jag inte ska direkt hem så kan jag inte ta med mig fraggar som kanske inte blir sålda/bytade förutom japanknapparna som många verkar sugna på .men är det något annat som ni vill ha så sänd ett pm jag har Echinopora lamellosablå/lilla acropora liten fragg montipora brunröd blåpolypersarcrophytonresten av mina fraggar har nog manne mer av Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Då ses vi imorgon ! Skördevägen 828133 Hässleholm Kl 13 är väl starttiden i runda slängar.. 070 6068853 är mobilen!Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Då ses vi imorgon ! Skördevägen 828133 Hässleholm Kl 13 är väl starttiden i runda slängar.. 070 6068853 är mobilen!Sent from my iPhone using TapatalkHur är det med parkering utan för dig ?? det lär bli ett gäng bilar , kan man ställa sig lite överallt i kvarteret ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Hur är det med parkering utan för dig ?? det lär bli ett gäng bilar , kan man ställa sig lite överallt i kvarteret ?Jag ställer mig överst... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Jag har inga fraggar ännu men har en stor fin sinularia jag gärna byter bort mot en eller två justa fraggar. Finns bland annonserna här på SVG. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 Hur är det med parkering utan för dig ?? det lär bli ett gäng bilar , kan man ställa sig lite överallt i kvarteret ?Vi är ju sist på gatan så pressa framför huset samt vår egen uppfart så får vi se.. Längs gatan funkar också.. Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
André Postat 11 mars 2011 Dela Postat 11 mars 2011 då sitter man här taggad till tusen då jag inte ska direkt hem så kan jag inte ta med mig fraggar som kanske inte blir sålda/bytade förutom japanknapparna som många verkar sugna på .men är det något annat som ni vill ha så sänd ett pm jag har Echinopora lamellosablå/lilla acropora liten fragg montipora brunröd blåpolypersarcrophytonresten av mina fraggar har nog manne mer av Sugen på din Blå/lila acroporaVet dock inte om jag har nått att erbjuda sjölv i byte.Då jag inte kan namnen alls på mina Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JFerm Postat 12 mars 2011 Dela Postat 12 mars 2011 Hej ManneDet ser ut som om du får en besökare till.Länge sedan jag var i H-holm men jag hittar nog...//JFerm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.