Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

Jag har liten saker som jag skal sälja, och som jag kan ta med på lördag.

Jag har et par clowner (Premnas Epigramma) Hunnen ca: 7 cm hannen ca: 4 cm Dom går och passar 4 styck BTA anemoner. Anemonerne är 2 styck röda och 2 styck röda med gröna toppar. Dom har delat sig. Så där är en stor och en liten av varje. Jag tänkte 800:- för båda clowner incl. 1 anemone (fritt val) dom andra 3 anemoner tänkta jag 300:- styck

Jag har också en gul pyramid fjärilsfisk (Hemitauricthhys Polylepis) storlek: ca: 8 cm. pris: 500:- (den är reef safe)

Centropyge Bicolor Storlek: 5 cm. pris: 100:-

Picasso Trykkar (Rhinecanthus Aculeatus) storlek: Ca: 5-6 cm, pris: 100:- (köpt på TedMarin när den bara var 1 cm.) går ihop med putsaräkor utan problem.

6 styck putsaräkor, storlek 5 stora och 1 mindra, pris 100:- styck 2 styck såld till Piggelin. 2 styck såld till jeppsonl.

1 styck hjärna koral (Favites acuticollis) Storlek ca: rund 10 cm och ca: 7 cm hög. pris: 250:-

1 styck Deltec sump med sprinklerfilter. Storlek: 90x35x31,5 cm och en osmosevatten tank storlek: 30x26x40cm. Där följar inte noga pvc rör med. Pris: 500.-

Ca 60 kg (torrvikt) döda levande sten. Alla sten: 20:- pr kg, eller ved 30 kg 25:- pr kg

Da jag inte vet hur jag gör mina bilder mindre på min Mac ännu, blir bilderna alt för stora. Men jag kan skicka bilder via vanlig mail. Eller om nogan kan berätta hur jag minimera mina bilder är jag tacksam.

//Henrik

Ändrat av Maack
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...