Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag tar emot all beröm o tackar givetvis från min sida med, var hemskt kul att träffas o snacka salt, nu blev vi många o jag hade fullt upp så hann nog inte med o snacka med alla ens! Så vi får göra om det snart igen!!

Mycket trevligt att tex stig tog sig från sin hemmaplan o bara var stig , akvaristen..!

Ett extra tack till peter osso för leveransen.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack från mig också Manne, mycket generöst och bra arrangerat. Inte lätt att ta emot så mycket folk i hemmet. Bra jobbat!

Kul att språka med nytt trevligt folk, även om jag fortfarande inte fattar vem flera av er som jag pratade med idag har för alias här på SVG. För att förklara vem jag var för de som kanske undrar så var jag den svartklädde gubben med Harley-tröjan.. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack från mig också Manne, mycket generöst och bra arrangerat. Inte lätt att ta emot så mycket folk i hemmet. Bra jobbat!

Kul att språka med nytt trevligt folk, även om jag fortfarande inte fattar vem flera av er som jag pratade med idag har för alias här på SVG. För att förklara vem jag var för de som kanske undrar så var jag den svartklädde gubben med Harley-tröjan.. :)

Tackar Mats! Mycket trevligt att du dök förbi..

Mitt mål var ju att träffas o få lite ansikten på dom man skriver med här på guiden , sen lite tips/idéer som blandas runt o ges är ju perfekt i en sådan här grupp!

Jag hoppas givetvis att många har fått lite insperation o jobba vidare med sina idéer o funderingar om sitt eget kar..

Jag var killen i grön tröja som plockade någon fragg i påse :)

Laggeman var på mig dagen innan om att fota lite under kvällen, den tanken gick rakt igenom skallen o ut igen.. Lite synd

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Manne för en trevlig eftermiddag, du har två mycket fina kar.

Kul att träffa så många saltnördar också.

ps många fina fraggar bytte hem här är en av dem.

Vårda den ömt så kommer jag o hälsar på sen.. Mycket trevligt o träffas bo, skulle viljat snacka mer med dig men tiden försvann så får helt enkelt asa mig upp till dig senare när du på allvar kör karet på topp igen.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar dig Manne och din familj för träffen och den goda smörgåstårtan . Trevligt med så många salta människor på ett och samma ställe .

Tackar Micke , tveklöst kul o träffas såhär o knyta lite kontakter o få tips o idéer.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara instämma med alla förgående talare med att det var trevlig och väldigt generöst att bjuda på smörgåstårta! :) Tusen tack Manne med familj!

Mannes akvarium var faktiskt precis som jag hade tänkt mig... - att trots alla fina bilder så är ännu finare i verkligheten! Jag är mäkta imponerad över färger och scaping. Jag stod och tittade ganska länge innan jag ens började notera fiskarna. Ögonen tittade bara runt på de vackra korallerna.

Den gröna fraggen som jag fick med hem var även häftig i månljus! Det lyser illgrönt även då! :)

Ja, och jag var killen med den gråa "Linus på linjen" t-shirten...

PS: Håll oss uppdaterade om dina Anthias. Jag håller tummarna för att det blir ett vackert stim!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara instämma med alla förgående talare med att det var trevlig och väldigt generöst att bjuda på smörgåstårta! :) Tusen tack Manne med familj!

Mannes akvarium var faktiskt precis som jag hade tänkt mig... - att trots alla fina bilder så är ännu finare i verkligheten! Jag är mäkta imponerad över färger och scaping. Jag stod och tittade ganska länge innan jag ens började notera fiskarna. Ögonen tittade bara runt på de vackra korallerna.

Den gröna fraggen som jag fick med hem var även häftig i månljus! Det lyser illgrönt även då! :)

Ja, och jag var killen med den gråa "Linus på linjen" t-shirten...

PS: Håll oss uppdaterade om dina Anthias. Jag håller tummarna för att det blir ett vackert stim!

Jag återkommer givetvis hur det går med anthiasen.. Hoppas ju fortfarande på att hela gruppen ska samlas ihop o glida runt i hela karet på jakten efter föda.

Ta väl hand om fraggen !

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

snygga bilder danny.. min dörr är öppen för dig nästa gång du vill jobba med kameran lite.. vi hann ju aldrig med o prova 105an.. men har du tid en kväll så vore det hemskt intressant , man kanske tillomed lär sig något..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanonbilder Danny!

Manne, jag tar gärna med mitt kamerahus upp till dig och testar din 105'a om det är ok. Den är ett alternativ till Canons 100/2.8.

har du också en nikon systemkamera.. ?

du får gärna testa den här.. som sagt jag håller fortfarande på att lära mig kameran varje gång jag tar i den..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...