Lakestream Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Köpte denna frag som Hydnophora men jag tycker inte riktigt att det stämmer. Nån som kanske kan konfirmera eller dementera? Citera
pimo Postat 10 oktober 2007 Postat 10 oktober 2007 Jag tycker det ser ut som montipora stellata Citera
Lakestream Postat 11 oktober 2007 Författare Postat 11 oktober 2007 Jag håller med dig Pimo, visst ser det mer ut som en Monti. Men jag hittar ingen bra bild på stellata, har du någon länk man kan kika på? Citera
DaTrucka Postat 13 oktober 2007 Postat 13 oktober 2007 Hmm börjar oxå tvivla på att det är en hydno. Hittade en fransk sida med en hyffsad bild på en stellata.Den finns ganska långt ner på sidan. Citera
Lakestream Postat 14 oktober 2007 Författare Postat 14 oktober 2007 Ja det är definitivt nån sorts monti. Hittar inga riktigt bra bilder men jag lutar mer och mer mot Elkhorn som du nämde Oveb. Den plattas ut i ändarna precis som en elkhorn. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.