Gå till innehåll

Vad skulle ni ha gjort i min sits?


fiend

Rekommenderade inlägg

Lasse: 1400L är tömt och har bara lite vatten och sand kvar på botten. Det skall säljas nu i veckan är det tänkt :) så får jag plats i rummet och kan börja sätta igen väggen.

450L är igång nu med det som är kvar från det stora.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alt 4

Bygg en invändig sump i ena sidan av 450liters karet sätt skummaren där i och en returpump där i.

PWIN kör med detta

Spara allt och kör med UV-C i detta fiskarna mår säkert bättre i 450liters karet och en dunderkur med UVC. Man kanske kan täcka karet sedan på sidorna för att stressa fisken mindre

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Wrang: Det blir nog lite problem att fixa en sådan iom att akvariet är välfyllt med sten, koraller och lägre djur (för att inte säga vatten) idag :)

Ser helst att akvariet är opåverkat om jag skall sälja det senare.

ja just det ja men hur skulle det funka med att sätta ner ett akvarium i detta och så sätt göra en internsump men ändå att man kan plocka bort den.

Limma ihop ett akvarium med fyra sidor och en botten

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sälj ALLT du inte behöver, köp ett RSM som du har dom bästa koraller/lägre djur du kan hitta och köp en Porsche för pengarna som blir över ;) Ett litet kar är minst lika roligt som ett stort, det är nog med rackel ändå. Du slipper dessutom ha huvudbry jämt å ständigt :smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...