bläckis Postat 16 november 2007 Dela Postat 16 november 2007 okej tackar bara det att jag har en dvärjs abbore åckså som är lite agresiv =/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gnarkill Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 är det någon som fått sin Salarias fasciatus att äta vanlig sallad som vi människor äter? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 29 februari 2008 Författare Dela Postat 29 februari 2008 Vad jag har förståt så är sallad ganska näringsfattigt,så testa med brocoli i stället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Bicolor och Salaris brukar inte acceptera varann. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Jag har en Bicolor och en Salarias, de kan brösta sig lite om de kommer för nära varandra, men i mitt kar händer det inte så ofta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 29 februari 2008 Författare Dela Postat 29 februari 2008 Jag menade broccoli,grönsaken Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Botan Postat 29 februari 2008 Dela Postat 29 februari 2008 Jag brukar binda fast lite sallad på en sten...det äter den då upp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.