CizziB Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Vad är det för skillnad på Amphiprion ocellaris och Amphiprion percula? Köpte två st A.percula idag.... (av Akvarieleasing i sthlm) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Percula är normalt litet mindre. Dessutom har de oftast bredare svarta inramningar av de vita fälten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
CizziB Postat 13 november 2007 Författare Dela Postat 13 november 2007 Percula är normalt litet mindre. Dessutom har de oftast bredare svarta inramningar av de vita fälten.Okej.... Tror du att de jag har köpt är Percula? Titta på denna länk så finns det en bild:http://www.zoonen.com/forum/visadiskussion.asp?oid=1657091&p=30#lastpost Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 13 november 2007 Dela Postat 13 november 2007 Jo det tycker jag de ser ut som. Det är bara ett problem kvar. Nemo var väl en occelarisunge.Men lägg upp bilder här cokså! Det gillar vi allihop. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
CizziB Postat 14 november 2007 Författare Dela Postat 14 november 2007 Jo det tycker jag de ser ut som. Det är bara ett problem kvar. Nemo var väl en occelarisunge.Men lägg upp bilder här cokså! Det gillar vi allihop.Hur gör man när man lägger upp bilder? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 Du väljer att gå till avancerat läge under rutan du skriver i, sedan ser du lite längre ned där finns det möjlighet att bifoga bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 14 november 2007 Dela Postat 14 november 2007 De ser ut som percula, jag uppfattar ofta percula som mer taggir och skarp. Det käns som om percula oftast har "taggigare" fenor och är mer markant ifärgerna och kontraster. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.