ramq Postat 23 november 2007 Författare Postat 23 november 2007 wrang..jag tror trådskaparen menar så här:Zeolit är huvudrubriken...under denna sorteras 2 olika system som använder sej av Zeolit:zeovitmetoden, ultralithmetoden.Alltså så här kanske:Zeolitbaserade metoderZeovitmetodenUltralithmetodentänker jag rätt..???Exakt... och bara för att göra det mer läsligt för dom som har det lite svårare:Zeolitbaserade metoderZEOvitUltraLith Citera
jonasroman Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Exakt... och bara för att göra det mer läsligt för dom som har det lite svårare:Zeolitbaserade metoderZEOvitUltraLithTack Björn...de ser om möjligt ännu bättre ut;)/Jonas Citera
Vargklo Postat 24 november 2007 Postat 24 november 2007 Jag har skapat nya underforum enligt önskan. Hoppas att det blev som ni ville ha det Jag ska även försöka flytta in gamla trådar under rätt rubrik också. Jag är ingen expert på dessa metoder, så säg till om det blir fel med någon tråd. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.