teggner Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 det låter jättebra mattias, hemma hos dig då eller? Citera
Vargklo Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Synd att man inte kunde komma, ni ser ut att ha haft det trevligt!Vi väntar med spänning på nästa mötesinbjudan! Citera
Trilobite Postat 6 december 2007 Författare Postat 6 december 2007 Vilken inlevelse i bilden Mattias, vilken dramatik. Är de gammelgäddans storlek du talar om;)Mellan ögonen altså. Men den slet sig precis innan jag halade upp den.Fasen vad avoccadoträdet vid balkongdörren såg risig ut på bild! Citera
bläckis Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 jätte trevlig kväll skit kul tack för allt mattias och alla andra hoppas det blir någon mer gång ^^ Citera
Wassberg Postat 7 december 2007 Postat 7 december 2007 Tack för en trevlig kväll och ett fint kar. Dock skulle jag iväg till dukat bord, men en liten scones åkte ned ändå. Kul att träffa andra entusiaster i Uppsalaområdet. En tradition som lär fortsätta. Vi ses,Erik Citera
Trilobite Postat 7 december 2007 Författare Postat 7 december 2007 Tack för en trevlig kväll och ett fint kar.Tack! JAg är rätt nöjd med karet faktiskt, det har blivit fint rätt snabbt. Jag kollade i min logg och det har varit igång i precis 4 månader. Citera
robjo Postat 4 januari 2008 Postat 4 januari 2008 Hejsan, Kan vi inte ordna en träff till... Jag är en total nybörjare men har "tagit" över en 375:a komplett och samtidigt startat ett 37 L "den som vågar vinner" så jag behöver verkligen träffa några erfarna salt akvarister.Vi kan vara hemma hos mig, om ni står ut med ett antal Tanganyika burkar, och ett litet 37 l salt.MvHRobban Citera
teggner Postat 10 januari 2008 Postat 10 januari 2008 tycker det börjar bli dags för en kombinerad uppsala/triton-träff? vad tycker folket? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.