December 6, 200718 yr Synd att man inte kunde komma, ni ser ut att ha haft det trevligt!Vi väntar med spänning på nästa mötesinbjudan!
December 6, 200718 yr Author Vilken inlevelse i bilden Mattias, vilken dramatik. Är de gammelgäddans storlek du talar om;)Mellan ögonen altså. Men den slet sig precis innan jag halade upp den.Fasen vad avoccadoträdet vid balkongdörren såg risig ut på bild!
December 6, 200718 yr jätte trevlig kväll skit kul tack för allt mattias och alla andra hoppas det blir någon mer gång ^^
December 7, 200718 yr Tack för en trevlig kväll och ett fint kar. Dock skulle jag iväg till dukat bord, men en liten scones åkte ned ändå. Kul att träffa andra entusiaster i Uppsalaområdet. En tradition som lär fortsätta. Vi ses,Erik
December 7, 200718 yr Author Tack för en trevlig kväll och ett fint kar.Tack! JAg är rätt nöjd med karet faktiskt, det har blivit fint rätt snabbt. Jag kollade i min logg och det har varit igång i precis 4 månader.
January 4, 200818 yr Hejsan, Kan vi inte ordna en träff till... Jag är en total nybörjare men har "tagit" över en 375:a komplett och samtidigt startat ett 37 L "den som vågar vinner" så jag behöver verkligen träffa några erfarna salt akvarister.Vi kan vara hemma hos mig, om ni står ut med ett antal Tanganyika burkar, och ett litet 37 l salt.MvHRobban
January 10, 200818 yr tycker det börjar bli dags för en kombinerad uppsala/triton-träff? vad tycker folket?