Gnarkill Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 är det någon som använder jod i sitt kar?? Citera
jonasroman Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 är det någon som använder jod i sitt kar??Ja...tillsätter via balling. Mäter jodid ibland o de verkar ligga strax över naturlig nivå när jag tillsätter. De känner jag mej nöjd med. Citera
Laggeman Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Tillsätter lite då och lite då, har gjort sedan jag startade med salt, funkar toppen på mjukisarna som jag förstår mår bra av lite jod i karet. Citera
Gnarkill Postat 30 november 2007 Författare Postat 30 november 2007 okej! har funderat på att tillsätta det bland annat så att dom kan börja växa nångång Citera
pimo Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 okej! har funderat på att tillsätta det bland annat så att dom kan börja växa nångångvad är det som du vill ska växa? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.