Gå till innehåll

Har Drakfisken stängt?


pkarl

Rekommenderade inlägg

Hej!

Måste bara fråga er andra om vad som har hänt med drakfisken.

Beställde rotiferia plus lite annat för över 1 vecka sen men har inte hört något från dem.

Skickade även ett mail för att kolla när dem eventuellt hade tänkt att skicka varorna men har ej fått något svar.

Jag har visserligen förståelse om det kan ta lite tid att skicka varor men när man inte ens svarar på mina mail, så blir jag lite "sur".

Något telefon nummer har jag inte heller, men finns det någon annan här inne som har det så kan ni väl skicka det till mig.

/Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag saknar en butik som har ett brett utbud av t5 rör alltid så måsta man köpa från 2 olika ställen då ena butiken har det ena röret och den andra butiken det andra röret man vill ha. dubbla frakter och mer jobb. Det är dåligt med äkta actinicrör överlag också .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir alltid sur när någon leverantör inte svarar - då vet man inte om dom ignorerar eller inte läst brevet. Autosvars-funktioner är något som borde motioneras.

(Ingen kritik riktad direkt till dig Hans)

Ingen fara, tar gärna feedback. Ska försöka fixa med auto-reply nästa gång man är iväg.

Angående lysrör så är de en mardröm för oss som skickar varorna, iaf när det rör sig om ett fåtal långa rör. Inte lätt att packa dem på ett säkert sätt. Är det något som fattas hos mig så skicka gärna en fråga så kan jag kolla upp det i så fall.

Mvh

Hans

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...