a.nilson Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 vad kostar en sån cooling?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 15 januari 2008 Författare Dela Postat 15 januari 2008 Hmm...köpte lite annat samtidigt, men jag tror den gick loss på 450. Storleken avgör priset till viss del. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 oj jäklar, den är inte liten den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 Ja den va inte att leka med, riktigt läcker. ex Senor Krackliero, fast bättre...Mvh ThomasVarför inte så enkelt som Buster? (Dom kallas ju thumb splitter = thumb buster) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 hur stort är karet han går i? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 16 januari 2008 Författare Dela Postat 16 januari 2008 112 liter är karet på och 100 liter är rekommendationen för en fullvuxen scyllarus.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 21 januari 2008 Författare Dela Postat 21 januari 2008 Här sitter den gynnare och spionerar på mig så att det inte skrivs för mycket skit om han här på SG.Nu har jag lyckats filma honom lite grann, men kvaliten är inte den bästa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
papi Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 Filmen verkar inte fungera men den med katten och räkan är bra :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 Skit va jag skrattade när katten kom! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
idaida Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 Ha ha! Kanonbra!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 22 januari 2008 Författare Dela Postat 22 januari 2008 Det var inte första gången de höll på så där. Roligt att mantisen är så nyfiken att den tittar fram så fort tassen lättar från glaset.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Go cat go!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 13 februari 2008 Författare Dela Postat 13 februari 2008 Stackarn råkade ut för shell disease, vilket i och för sig var ganska väntat på grund av flytten till karet. Han blev mer och mer aggressiv och tillbakadragen. Började sluta sin grotta och åt ingenting. Han försvann i sex dagar och jag gjorde allt för att inte störa honom. Sen en morgon kom han helt plötsligt ur sin håla, som om ingenting har hänt, och slänger ut skärpet. Blev väldigt glad eftersom ömsningen är en väldigt kritisk punkt och är ofta en orsak till att de avlider.Detta kastade han ur sin håla och tittade lite insinuerande på mig att jag skulle städa upp efter honom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dave Postat 14 februari 2008 Dela Postat 14 februari 2008 Hur coolt som helst!Sen undrar jag, är det en hona?? Aggresiv o tillbakadragen, drar sig in i sin grotta och efter sex dagar glad igen?? låter som min menstrerande Fru.. fast hon äter en massa, gör era det?? Vilken cool krabat du har! Dave Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 14 februari 2008 Dela Postat 14 februari 2008 ja den är läcker! helt otroliga djur! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 14 februari 2008 Författare Dela Postat 14 februari 2008 Hehe, nej han är faktiskt könsbestämd, vilket är ganska enkelt på ett så stort exemplar.Hans shell disease kanske motsvarar den manliga förkylningen och därav hans beteende Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.