Botan Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Söker du paradis med: vajande palmer, kritvita stränder, turkosblott hav och PERFEKT dykning. Ja då är Bora Bora någonting för dig. Kommer hem för ca 6 veckor sedan från en jorden runt resa där vi bland annat besökte Bora Bora. Här kan du se mantor, hajar av alla typer, rockorm havs sköldpaddor, delfiner m.m. Den enda nackdelen är: Här är SVIN dyrt. Vi betalade 6500 sek/natt (finns billigare alternativ). Dykningen kostade: 1500 pp med 3 dyk. Rekomenderas starkt. Bifogar bilder. Mvh Sofia Citera
Clownen Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Ser ju inte så pjåkigt ut .Du har väl fler bilder i kameran hoppas jag? Citera
Laggeman Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Som sagt, nackdelen är priset. I övrigt är det som på flera andra ställen på planeten, Similan, Karibien och Maldiverna. Iaf vad jag hört från ett paramerikaner vi träffade på Maldiverna. Men visst ser det extremt exkusivt ut där. Jag ser gärna också fler bilder därifrån. Citera
Botan Postat 5 januari 2008 Författare Postat 5 januari 2008 Visst här finns lite fler. Bästa stället på jorden, men Maldiverna tror jag kan vara ÄNNU finare. Citera
DaTrucka Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Ännu fler bilder?Jaaaaa... Shoot baby... Fy f-n va läckert. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.