bläckis Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 det var väldigt kul att få komma och titta tack för allt, och som sagt dit kar är väldigt vackert ! Citera
Wassberg Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Tack ska ni ha allihop, kul att det blev så många! Alltid kul att få diskutera med andra likasinnade.Ser fram mot nästa träff, var den nu blir ...Gimlix var den enda som hade kamera med, så det kommer väl lite bilder på det lussebullande sällskapet.Ha det gott./Erik Citera
Halogen Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Jag instämmer i kören.....otroligt fint kar och tack för titten./ Hälsningar Pär Citera
hansson_1985 Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 ja tack för titten. mycket fint kar.. man blir lite sotis.. ända nackdelen med att titta på ditt kar va att mitt eget blev så litet och tråkigt.. Citera
GimliX Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 tack för titten. otoligt välvuxet kar efter en så kort tid. Välplanderar och gediget byggt!Bilder kommer komma upp senar ikväll. MvhAndreas Citera
amatören Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 wasseberg: skit snyggt kar. Lagom med koraller och fisk. skoj att se att det är mycket utväxta koraller!!!Gimlix: Rugigt snygga bilder... Citera
Wassberg Postat 23 mars 2009 Postat 23 mars 2009 Hej på er! Sätter fart på tråden igen. Jag tycker det är dags för en ny Uppsalaträff. Alltid trevligt med lite salt-tjat och träffas.Senast var vi hos mig, och innan dess hos Illustratören och Trilobite.Finns det någon som känner för att dra ihop en träff?Erik Citera
Wassberg Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Hej på Er,Jag tänkte ha en sista träff hos mig innan sommaren.Förslag på datum:Lördag 6 juni emFredag 5 juni kvällEv söndag 31/5 emVad säger ni?/Erik Citera
Illustratören Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Kul me en träff, det var ett tag sedan.Jag ser ut att kunna alla tre dagarna. Citera
Halogen Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 Kul, 6:e Juni är det enda möjliga för min del....jag har dock beredskap men hoppas i så fall att inte bli inringd. Citera
hansson_1985 Postat 21 maj 2009 Postat 21 maj 2009 kul!! ja kan alla dagar.. men söndagen låter nästan bäst!! Citera
Wassberg Postat 24 maj 2009 Postat 24 maj 2009 Öppet hus hos mig från kl 14 och framåt.Det levande i akvariet kommer att läggas ner direkt efter midsommar pga utlandsflytt, så det blir en sista titt på den här uppställningen. Välkomna att kika och tjöta lite salt.Erik Wassberg, Kyrkvägen 33, Bälinge. Tel: 0706-552723 (om ni kör vilse).Bil: Enklast kör gamla E4 norrut genom Lövstalöt, mot slutet ta vänster mot Bälinge, kör rakt fram tills ni kommer till en fyrvägskorsning, fortsätt rakt fram i denna och ni är på Kyrkvägen. Det går även att köra Gysingevägen 272 via Ulva kvarn, sväng då hö i Bälinge vid skylten Skuttunge, sen rakt fram och andra vägen vänster är Kyrkvägen. Vi bor i ett äldre vitt hus på höger sida, med en glasveranda på övervåningen.Buss: Stadsbuss 111 mot Bälinge, hållplats Nyodlarvägen, här börjar Kyrkvägen.Fika förstås.Alla varmt välkomna!Erik Citera
Trilobite Postat 24 maj 2009 Författare Postat 24 maj 2009 Skall vi försöka få med oss lite fraggar och så? Citera
Capote Postat 24 maj 2009 Postat 24 maj 2009 Synd att det är så långt. Skulle vara kul att se ditt akvarium live Erik! Citera
hansson_1985 Postat 24 maj 2009 Postat 24 maj 2009 ja fraggar är alltid kul.. ja är me på fraggar!!! Citera
Wassberg Postat 24 maj 2009 Postat 24 maj 2009 Ta gärna med fraggar för byte, det är kul.Jag bidrar med ett helt akvarium .Dock vill jag vänta med skörden tills efter midsommar, men ändå.Jag slängde upp en blänkare bland stockholmarna så får vi se om några därifrån hakar på.Capote: Jag förstår att det är en bit att åka, men tack för tanken!Vi ses,Erik Citera
Wassberg Postat 2 juni 2009 Postat 2 juni 2009 ... saltträff och öppet hus nu på lördag 6 juni från kl 14.VälkomnaErik Citera
Trilobite Postat 6 juni 2009 Författare Postat 6 juni 2009 Jag kommer en snabbis vid 14:00 hoppas jag, det blev lite stressigt med andra grejjer. Citera
Trilobite Postat 6 juni 2009 Författare Postat 6 juni 2009 Tack för en trevlig titt - jag grät när jag kom hem och såg mitt crappiga, färglösa akvarium.... Jag skall aldrig hälsa på någon mer, om det inte är för att tömma i druvsocker i smyg! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.