Tilda Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Putsar eldräkor fiskar nånting? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Speedster Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Ja.(tvungen att skriva minst 4 tecken därav denna mening) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tilda Postat 1 februari 2008 Författare Dela Postat 1 februari 2008 Hihi ok, tack. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Mina eldräkor är skyggare än mina vanliga putsarräkor och putsar inte lika intensivt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Eldräkor är mindre blyga i grupp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tilda Postat 2 februari 2008 Författare Dela Postat 2 februari 2008 Mina eldräkor är skyggare än mina vanliga putsarräkor och putsar inte lika intensivt.Går det alltså att ha eldräkor och putsarräkor ihop? Även i ett 58 liters? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Speedster Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Jepp Här är min eldräka på väg att ta en sväng på min pincett som vill bli putsad. Ska se om jag får en sån bild, ser rätt skumt ut när han tar sig en sväng i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Speedster Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Ähh, fick inte med bilden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Eldräkor är mindre blyga i grupp!Jag trodde de hade revir. Jag har två - skall man slänga i fler? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Jag har 2 eldräkor, 4 Lysmatha samt ytterligare en jag glömt namnet på.Eldräkorna är minst skygga, de kan vandra omkring mitt i gruset under stark belysning, de andra visar sig bara senare på kvällen när min MH slocknat och 2 blåa rör är igång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.