Gå till innehåll

trevlig renhållare


crille

Rekommenderade inlägg

<TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNSELECTABLE="on"><TBODY><TR height="100%" UNSELECTABLE="on" width="100%"><TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNSELECTABLE="off">det e väl en snigel elr en typ av sjö börre :P

</TD></TR><TR UNSELECTABLE="on" hb_tag="1"><TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNSELECTABLE="on">

</TD></TR></TBODY></TABLE>

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

<TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNSELECTABLE="on"><TBODY><TR height="100%" UNSELECTABLE="on" width="100%"><TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNSELECTABLE="off">det e väl en snigel elr en typ av sjö börre :P

</TD></TR><TR UNSELECTABLE="on" hb_tag="1"><TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNSELECTABLE="on">

</TD></TR></TBODY></TABLE>

En ohelig allians mellan de båda kanske?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sicken tuff rackare. Gräver/plöjer han fram i sanden eller?

Vad äter han, alger?

Storlek (som en katt)?

ja dom gräver ner sig sig helt, och förflyttar sig under sanden, dom lever på detrius, storlek som en 5krona!! visst är denna hobby intressant med alla konstiga varelser:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Crille, jag har ingen aning om vart Reftele ligger, men visst måste det finnas en Tandläkare och frisör inom måttligt avstånd? Blir inte dina djur rädda för dig:arg:

jo, men jag är portad:smiley13: fiskarna brukar paniksimma in glaset när jag tittar,till o med min gamla svarta sjögurka simmar som en delfin när den ser mig:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...