Gå till innehåll

Bilder från Metcrue - 120liter


metcrue

Rekommenderade inlägg

Den är prisvärd, stor, klumpig, högljudd och alldeles underbar hehe....Jag har själv kollat in den och lite andra mindre modeller om man säger så och min favoriter är nog...

Grotech HEA 250 Pris: 11450:-

Schuran jetskim 250 pris: 9900:-

H&S 200-3xF2001 Pris:7000:-

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 200
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

ElNico- Tjejen var dämpat glad, sne som bara den med andra ordsmiley2.gif., hon trodde att jag var på väg hem i från Ikea med någon rolig möbel.

Nicklas- Skall slänga upp en bild i morgon. Bengan äralltid lika glad när man startar nya kar, dollar tecken kan synas i hans ögon om man tittar nogasmiley37.gif. Nej, det blir nog bra, skall testköra i morgon.

Tänk att man kan längta efter något så mycket, karet tar åtminsone 4 veckor innan det kommer hem till mig. Jag tror att det är värre än att vänta på sitt första barn. Jag kan lägga upp lite bilder allt efter som arbetet fort går om ni vill.

Ha de gött

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk att man kan längta efter något så mycket,

karet tar åtminsone 4 veckor innan det kommer hem till mig. Jag tror

att det är värre än att vänta på sitt första barn. Jag kan lägga upp

lite bilder allt efter som arbetet fort går om ni vill.

Hrmmmmm!

Om du tror din tjej blir sur för en skummare så visa inte det där när

hon e i 9:e månan! GUUUUUUD va trött jag blir,

nu går jag o lägger mejsmiley2.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej.

Nu har jag provat Skummaren ordentligt och den verkar fungera utmärkt, en smärre läcka vid luftinsuget på ena pumpen men lite lim fixade det problemet. Tror jag skall köpa mig en gaderob som jag ljudisolerar och ställer skummaren och hänger in ett UVC i.Framför allt så skall jag fixa lite seriösare el än vad jag gjort i mina tidigare akvarium, jag ångrar mig grovt varje gång jag ser kassa grenkontakter som hänger om vart annat.NU måste jag bestämma mig för ljus, jag vill inte ha akvariet inbyggt ingen kåpa, utan jag vill ha det öppet. Det betyder att jag behöver en ljusramp som är hyfsat snygg. 3*250mH eller något? Snart börjar jobbet med att kångka bort flickvännens piano som står där akvariet skall stå och pianot är multum tungt.

Min hypotes om att det är värre att vänta på ett akvarium än att vänta på en unge stärks för varje dag. Nu har jag ju aldrig väntat på några barn och lär väll inte göra det på en härrans massa år. Jag fattar inte hur man skall hinna med bådeakvarium och ungar?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När man får barn så lär man sig att utnyttja dygnets alla timmar.

En timma till jobbet, jobbar 8 timmar en timmes lunch en timme hem. Två barn, tre akvarium, tre inne katter, trådgård, ett gammalt hus på (knappt jag vågar skriva det) 425 m2, en fru som skall hållas nöjd. Puckad?? Ja visst!!smiley37.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

All heder åt de som hinner med barn och akvarium.

Hihi, Det e inte alltid man gör det......så barnen får gå hungriga ibland!

Just kidding!

Petrol sadu 425m2?????? Det e ju inget hus det e ju en borg!!!!

E det en villa eller har du slagit ut "mellanväggarna" i ett hyreskomplex?smiley37.gif

ROFL@Uall!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jimmy- nej, ju större akvarium man har desto större hus behöver man. Akvariet föregår alltid boende, mat, familjoch annat socialt krafssmiley2.gif.

Håller med och om man inte får plats med en säng efter att man baxat in sin enorma burk så får man springa till Statoil och köpa en luftmadrass att flyta runt och sovapå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...