garfish Postat 9 juni 2009 Författare Dela Postat 9 juni 2009 Vad synd... Det här som verkade så lovande.Nja det kan ju alltid vara värre, så man får ta det positivt ändå Jag kommer tillbaka...Trist GustavJo, men men /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 9 juni 2009 Författare Dela Postat 9 juni 2009 Hej allesammans, vi gör så här istället, Skicka mig ett mail för en lista...så skickar jag tillbaka denggustafzzon@hotmail.com/Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JustJohnny Postat 9 juni 2009 Dela Postat 9 juni 2009 Fan va trist gurra, både med tjejen och akvariet. Hoppas det ordnar till sig! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 10 juni 2009 Författare Dela Postat 10 juni 2009 Fan va trist gurra, både med tjejen och akvariet. Hoppas det ordnar till sig!Tack johnny, klart det ordnar sig, det är bara ett kar /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 11 juni 2009 Författare Dela Postat 11 juni 2009 Hej & Tack allesammans för allt stöd.Jag har nu sålt burken/Möbeln med teknik & Levande i ett paket pris.Därmed ingenting kvar att sälja något löst/separat.Tack för visat intresse.Jag har redan tänkt ut om en ny burk Så jag är inte ute ur matchen ännu.../Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 11 juni 2009 Dela Postat 11 juni 2009 Tråkigt Gustaf, båda delarna... jag gillade verkligen din tråd och kar, hade verkligen sett fram emot nåt riktigt häftigt! får se själv va länge till man står ut med burken hemma, känner att intresset börjar svikta igen... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 11 december 2009 Författare Dela Postat 11 december 2009 Hallå allesammans ute i saltträsket... Efter en tids utan en burk, så har man fått ånyo sug tillbax... verkligen kul att titta på bilder, både här och sina egna gamla bilder...Är fortfarande i amivalensfasen, om tid räcker till, storlek på burk, teknik m.m. men menHar inte varit här inne på ett tag och många burkar växer så det knakar, nya projekt på G.. Kul!Moderator! Vad blir bäst öppna en ny tråd? Jag vet inte vad den ska heta men det kanske går att ändra på? Det blir en burk mellan - 151-720 liter isåfallHa en god helg//Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 11 december 2009 Dela Postat 11 december 2009 Eftersom det blir en ny burk så är det bäst att starta en ny tråd när du har lite på benen. Kul om du kör igång igen Gustaf! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 11 december 2009 Författare Dela Postat 11 december 2009 Eftersom det blir en ny burk så är det bäst att starta en ny tråd när du har lite på benen. Kul om du kör igång igen Gustaf!Tack Jimmy!Som tur är har jag åtminstående ett par byxor på benen //Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JustJohnny Postat 5 januari 2010 Dela Postat 5 januari 2010 Kul Gurra, klart du ska dra igång en ny burk =) Trodde väl inte du kunde hålla dig så länge Hur långt har du kommit, har det blivit nån ny tråd än ? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 8 januari 2010 Författare Dela Postat 8 januari 2010 Kul Gurra, klart du ska dra igång en ny burk =) Trodde väl inte du kunde hålla dig så länge Hur långt har du kommit, har det blivit nån ny tråd än ?Tja!Nej det var svårt att hålla sig... Jag är fortfarande i planeringsstadiet... Tänker för fullt uppe i hjärnkontoret...Just nu är det sumpen som tar mina hjärnceller.Annars kan jag köpa din burk... Hihihi. Så slipper jag tänka... hahaha. Ny tråd: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=31869/Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JustJohnny Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 Tja!Nej det var svårt att hålla sig... Jag är fortfarande i planeringsstadiet... Tänker för fullt uppe i hjärnkontoret...Just nu är det sumpen som tar mina hjärnceller.Annars kan jag köpa din burk... Hihihi. Så slipper jag tänka... hahaha. Ny tråd: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=31869/GustafSpännande. Själva planeringen är ju ett av dom roligaste stadierna =)Köpa mitt, tja skulle du verkligen klara dig med en så lite burk Ska kolla in den nya tråden. Ha det gött =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 10 januari 2010 Författare Dela Postat 10 januari 2010 Spännande. Själva planeringen är ju ett av dom roligaste stadierna =)Köpa mitt, tja skulle du verkligen klara dig med en så lite burk Ska kolla in den nya tråden. Ha det gött =)Ja faktiskt så är detta den roligast biten, har man väl byggt upp karet med GF och annat smått och gott så tar det roliga slut.Jo jag kommer faktiskt att klara mig med en liten burk. Slänger i någon specialitet i burken, så man blir nöjd. /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lynxen Postat 9 november 2010 Dela Postat 9 november 2010 Precis läst denna tråd och måste säga att jag är förbannat imponerad av ditt bygge Gustaf. Hoppas du snart kommer med nåt nytt. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 9 november 2010 Dela Postat 9 november 2010 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=31869 han har redan ett mindre på gång! =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 8 december 2010 Författare Dela Postat 8 december 2010 Precis läst denna tråd och måste säga att jag är förbannat imponerad av ditt bygge Gustaf. Hoppas du snart kommer med nåt nytt.Tackar ödmjukast https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=31869 han har redan ett mindre på gång! =)Jopp!! /Gustaf Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg