Gå till innehåll

Korallen.dk


Kajan

Rekommenderade inlägg

Jag har beställt från korallen och beställningen skulle ta ca en månad och när det gått drygt det försökte jag mejla till dom vid två tillfällen om hur det såg ut med min beställning men fick inga svar. Så då bestämde jag mig för att annulera min order via mejl och då kom det ett svar inom två timmar fast inte svar på det mejlet utan ett av dom innan och inte ett ord om att jag skulle få tillbaka mina pengar. Så jag vågar inte beställa därifrån ifall dom krånglar med garantier och reklamationer också.

Det finns säkert personer som är nöjda med korallen också men jag tänkte ändå dela med mig av mina erfarenheter.

/Andreas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar bli lite besviken jag också. Schysst av dem att skicka med en massa gratisgrejer när leveransen blev 2 mån försenad. Dock så pajade ett lysrör, jag mejlade dem och de sa att jag skulle få ut på garantin. Ingenting hände så jag mejlade dem igen och de har inte svarat angående lysröret. De säger alltså att jag ska få ut på garantin men sen händer inget mer...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ställde en sådan här fråga om en svensk butik (Akvarieshop) och den tråden låstes och ett av svepskällen var att de inte var annonsörer på forumet så nu undrar jag om inte denna tråd ska låsas också i rättvisans namn.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Moderator's upplysning:
mod.gifAkvarievänner,

Om ni läser den "viktiga" tråden "Läs det här innan du postar i Affärer och nyheter" ser ni att vi, efter en längre debatt för några veckor sedan, känner att forumet ännu inte är moget för en funktion där vi diskuterar negativa erfarenheter av handlare. Jag vet att alla inte tyckte/tycker om detta och gärna ser även denna typ av erfarenhetsutbyte, men det är det beslut som gäller nu. Orsaken är att denna typ av trådar historiskt sett har haft en tendens att spåra ur och bli ensidiga, då affären själv inte är med och kan ge sin syn. Om affären dessutom är svensk kan debatten också lätt bli "lokalpatriotisk". Vi har lovat att löpande överväga detta beslut under våren, men just nu gäller alltså att inte ta denna typ av debatt på forumet. Beslutet har absolut inget att göra med vilken affär som är annonsör eller inte, utan det handlar bara om debattklimat.

Låt tråden istället fortsätta om mer neutrala saker som vilket utbud affären i fråga har mm.

Tack för er medverkan!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...