joney Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 någon som vet när jr tänker öppna igen det är ju augusti nu så dom borde öppna Citera
Niclas Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 Jag har provat att ringa flera gånger, aldrig nåt svar inte ens en telefonsvarare! Det sista som jag hörde från dom var ju när jag undersökte stängningsryktet o då sas det att dom skulle öppna i Augusti som sagt. Man tröttnar ju lite på att vänta.... Citera
bjca07 Postat 12 augusti 2004 Postat 12 augusti 2004 Men det är fint väder så de stressar nog inte Citera
Joar Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Varför inte prova att ringa zooland i sumpan som tar djuren från JR? Ska ditt i helgen så om ingen hunnit före ska jag fråga Citera
Niclas Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Jag har pratat med dom ( zooland )för en vecka sen, de visst då inte mer än att JR skulle vara på banan igen under Augusti Citera
masterofpuppets Postat 14 augusti 2004 Postat 14 augusti 2004 hej jag var där igår fredag 13/8 å köpte lite eremiter... dom höll på att fylla karen... han sa att dom skulle göra en beställning nästa vecka...så veckan efter skulle dom köra igång... Citera
JMAONE Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 Det står fortfarande att de är på semester på deras hemsida och de har inte skickat något nyhetsbrev. Har försökt att ringa ett par gånger men inget svar... Någon som vet om de har fyllt karen med något kul? Har det öppet som vanligt nu eller? Citera
Guest C.caeo Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 Jag var där i lördags, då var nässtan alla karen tomma! De hadde lite koraller, men fisken skullebeställas nu i veckan om jag minns rätt så skulle de gå en vecka till och sedan skulle de vara klart! En sändning från röda om jag minns rätt. Citera
SeaDweller Postat 6 september 2004 Postat 6 september 2004 Jag var också där i lördags, de hade problem med sinSTORA skummare, där en av pumparna hade lagt av. Så fort defår den nya pumpen skulle de skicka beställningen, troligtvis nästa vecka. Sen ska väl fiskarna få vila upp sig lite innan de kan säljas. Det känns som man är 5 år ochväntar på julafton.. Citera
Guest C.caeo Postat 6 september 2004 Postat 6 september 2004 Jappköpte lite tröst godis så länge en fungia och en Turbinaria. Citera
Niclas Postat 6 september 2004 Postat 6 september 2004 Jag köpte 10kg sten där i Fredags, fick bli min lilla tröst.... Citera
Joar Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 Fanns det någon fisk överhuvud taget? är på jakt efter lite billiga fiskar som clowner, fröknar/joakim Citera
Niclas Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 Fanns några stackare i en burk o an muräna om jag inte minns fel, de enda firrarna som var nåt att ha går i korallburkarna o dom ville´han inte försöka fånga, skulle enligt utsago vara omöjlgt...Så det är bara att vänta, eller handla från nån annan o få med bussgods om det är panikSåg iofs att A-lagret hade fina clowner inne just nu + lite annat. Citera
Magnus Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Har hört ryktesvägen att JR gått i konkurs! Är detta verkligen sant? Eller bara elaka rykten från konkurenterna?Var där förra helgen och det var inte mycket inne i burkarna så det verkar lite skumt tycker jag!Någon som vet?/Magnus Citera
Niclas Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Hm.. ingen aning. Men jag talade med Fredrik i Fredags förra veckan ochdå sa inget mer än att de skulle få fisk och korall om ett par veckorigen. Men slå en signal o lyssna med honom. Liknande rykten floreradeäven innan sommaren, de visade ju sig vara felaktiga så jag tippar påatt även dessa är det. Tyvärr verkar det som att det finns ett antalhandlare som koncentrerar sig mer på att sprida rykten än att skötasina egna affärer.... Citera
Guest C.caeo Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Skulle inte tro att de kommer konka!! De är ju min favo butik, och de som kommer in ryker ju grymmt snabbt, så då kan de se lite tomt ut i burkarna. Citera
adddo Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 Tror ja inte, pratade me fradrik igår och han skulle just till o beställa in mer fisk o koraller som skulle komma in till nästa vecka. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.