Gå till innehåll

coral vitalizer


jonasroman

Rekommenderade inlägg

Jonas jag tror att Pohl inte e villig att sälja sina produkter billigt och att ingen ska få kopiera hans produkter.Det e en lätt metod om man följer den och att han har nog med bevis på att den fungerar.Om karet kraschar så e det pga akvaristen och inte på metoden.Jag tänkte mest på att medicin företagen som forskar fram en produkt för flera miljoner vill inte få den kopierad förens den betalat sig.Patrik

javisst och den stora anledningen är att vi inte ska veta att vi köper flaskor för 100 - 1000tals kronor litern som kostar några kronor att tillverka.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

javisst och den stora anledningen är att vi inte ska veta att vi köper flaskor för 100 - 1000tals kronor litern som kostar några kronor att tillverka.

kan bara hålla med dej...ja menar, oavsett vad man tycker om zeovit, så är de ett minimum att tala om vad saker o ting innehåller. Skulle aldrig accepterats i nåt annat sammanhang att tejpa över innehållsföteckningen!

(jörgen..ta gärna en titt på min tråd..har postat lite nya bilder..de ljusa verkar ha stannat av, o jag känner mej rätt nöjd igen..puh...ser du din fragg?;))

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Colas hemliga recept, en del av mytbildningen och marknadsföringen runt Cola.

Citat

"Enligt en marknadsföringsstrategi startad av Robert W. Woodruff beskriver företaget själva receptet till Coca-Cola som en av världens mest vaktade företagshemligheter som bara ett antal utvalda medarbetare har tillgång till. Receptet förvaras i ett bankvalv i Atlanta, USA. Men forskare och andra kan med dagens avancerade analysmetoder enkelt identifiera vad som bygger upp mat- och dryckprodukter. Det har genom åren ryktats om många ingredienser, bland annat att Coca Cola ska ha innehållit kokain. Detta förnekas på Coca Colas hemsida, men stöds av Frederick Allen med flera historiska uppgifter i boken Secret Formula - enligt honom togs den sista spårmängden kokain bort ur receptet först år 1929. Från början fyllde kokainet en medicinsk funktion men att receptet senare fortsatt innehålla små mängder av kokain ska bl.a. ha med namnskydd att göra"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Magnus det är inte produktens fel utan det är du själv som som inte mäter eller läser av korallerna.Jag själv häpnar över hur mycket folk som aldrig e nöjda utan ska ta det lite längre hela tiden.Jag själv har inte så fina färger på mina koraller men jag kör KZ till 60-70% och matar mina fiskar minst 2ggr om dagen och mitt kar e riktigt stabilt.Patrik

Här har du lite fel Patrick! Jag tycker att du har otroligt bra färg på dina koraller i din burk nu. Men ok om du vill ha pastell färgade koraller så har du en bit kvar,Men det är inte snyggt i mina ögon utan jag gillar det mera åt det mörka/djupa hållet med kanske snygga knall blåa toppar.Så därför så försöker nå det i min burk.Det svåra är att vi alla tycker olika vad som är snygga färger på våra koraller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Stefan men det jag menar att det e alltid chauffören till karet som som kör illa när det går illa.när vi träffades o ölade sist mätte Janne fosfaten i min burk och skrek rakt ut att jag skulle gasa och det har jag gjort nu även om jag kan dra på lite till.Men jag ska ta det lugnt med ZEO Starten och vänta och se vad som händer.Patrik

Bubblar det bra nu Stefan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

TACK!! Det bubblar på kanon. Det blev även bra med BLV också så det får bli såna i framtiden.

Du har ju skruvat upp Zeo lite nu och det har ju börjat vissa sig redan.(kul) Men jag håller med dig att det är bättre att ta det lungt än att stressa på och ha en stabil burk. Så länge vi går på allt som alla tillverkar hittar på, så kommer dom att hitta på ännu fler grejor att hälla i burken så att vi skall köpa det. MEN om vi behöver det eller ej det skiter väl dom i.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...