Johan2x Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 jag tackar så mycketDet blev en pojke på 3920gr och 51 lång föddes 10:21 den 30/10 allt gick jätte bra..Johanx2 jodå inget som hindrar mej klart jag lär vara här och skriva Får en leverans med Ls ikvällFast just nu är man i ett helt otroligt glädjerusJa vi kan ju hoppas det. Grattis än en gång./Johan Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 Manne ja då e du nästa.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 31 oktober 2008 Dela Postat 31 oktober 2008 grattis ska han döpas i karet mvh conny Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 oktober 2008 Författare Dela Postat 31 oktober 2008 nej vill inte smutsa ner karet... hehe men annars hade det varit kul att se.........Jaja manne.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 1 november 2008 Dela Postat 1 november 2008 Ja det är väl bara att gratulera. Nu har ni en underbar tid framför er med mjölkreturer och allt annat trevligt . Trevlig födelsedag förresten, fyllde själv 37 denna dag...ush då. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 1 november 2008 Dela Postat 1 november 2008 grattis till pågen din =) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 10 november 2008 Dela Postat 10 november 2008 Hej micke_TjHur funkar den foder automat eller vad man nu ska kalla den för som in köpte på ZooGiganten för fryst foder utfodring? Har du eller kan du ta en bild på den i action :nya bilder:. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 11 november 2008 Författare Dela Postat 11 november 2008 jag fick den på prov heter wormfeeder kostar runt 10kr är en liten tratt med små hål i och den fungerar klockrent Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 11 november 2008 Dela Postat 11 november 2008 Var är bilderna :nya bilder: vi vill se nya bilder:nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 12 november 2008 Författare Dela Postat 12 november 2008 lite fiskbilder Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 FLer bilder micke!!.. finns väl några koraller också som kan passa på bild eller ?mvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 vad är det för fisk??? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 måste vara en scopas och en tennentis:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 Ingen Scopas, möjligen en Acanthurus pyroferus.Däremot håller jag med om att den andra är en Acanthurus tennentii. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 13 november 2008 Författare Dela Postat 13 november 2008 Laggeman helt rätt den är en pyroferus och en tennetiiväntar nu bara på ett tilfälle att ta sig till örebro och hämta dom trevliga fiskar som är bokade där (lekpar av clowner och en gemmatum)tittar just nu på belysningsuppgraeringar och sump i källaren Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 tycker det ser mer ut som zebrasoma-art Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 tennenti har jag haft två styck, trevliga fiskar. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 Kan vi få lite bilder på ditt ny förvärv i korall väg :nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 Håller med smulan. Man kan inte ringa o skryta och sen inte visa foton :-) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 13 november 2008 Författare Dela Postat 13 november 2008 ja ja en liten bild kan ni väl få på Catalaphyllian Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 13 november 2008 Dela Postat 13 november 2008 se där ja. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 13 november 2008 Författare Dela Postat 13 november 2008 haha Ted du ska nog få undrar just om jag ska jaga mercan imorgon Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 14 november 2008 Dela Postat 14 november 2008 Micke....hörde nån stans att man skall ha ett foto per 10 liter vatten....det är inte det är inte bra för forumets medlämmar om du inte håller balansen... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 14 november 2008 Dela Postat 14 november 2008 Jag håller med Amatören om att medlämmar skall håller balansen..........Så det innerbär Micke att du ligger efter ordentligt, med tanke på att du har ett akvarium på 1300L Så det är bara att sätta igång ! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 30 december 2008 Författare Dela Postat 30 december 2008 Ja ja Smulan Jag kommer att lägga upp lite nya bilder under kvällen som kommer Det har trots allt hänt en hel del nytt under månaden som gått.Har tillkommit en del fisk och korallTydligen så hade man varit snäll och förtjänade lite julklappar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg