jonasroman Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Missa inte en av de största nyheterna. En sorts tröja med ett visst färgmönster, som har en gynnsam effekt på akvariets små invånare: Här är produkttexten från en av våra detaljister:Unik världsnyhet- hypnotiskt mönstrad västBeskrivning:Unik Para hypnotisk-fiske väst ursprungligen framtagen av flugfiskeinstitutet i Schweiz för ett joint-venture projekt med NASA och ABUsvängsta.Projektet lades dock ner då man efter att redan spenderat miljontals dollar i forskningsbudget, kom fram till att det krävs en glasruta mellan fisk och västbärare för att fungera (Starkt förenklat fungerar det i princip som en s.k blue-screen för trickfilm) Det patenterade schizofasetterade mönstret och noggrant utprovade multitimbrala färgkombinationerna är tillverkad med senaste högteknologiska nanopolymer-teknologin.Detta tillsammans med triptyka raster och multipla trancendentala störvågor, gör att färg och närvaroperceptionscentret i fiskarnas hjärna temporärt sätts ur funktion, så att fiskarna inte känner av din närvaro vid akvariet. Detta gör djuren så lugna att du i pincip kan plocka dem ur akvariet med händerna.Obs! tänk på att vissa fiskar kan vara giftiga, innan du hanterar dessa! 230V 50Hz 1200W, vikt 5,2kg Jordfelsbrytare rekommenderasInbyggd MP3 spelare______________________________________________________________________________Jag har beställt sju stycken..så jag har en till oss var vid nästa saltvattensträff:)....lång leveranstid har jag hört pgr av dess popularitet;)/Jonas Roman Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 ho ho den måste du funderat på hela dagen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Triton säljer dessa . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Fantasifullt aprilskämt! Kanon Triton, jag hade mycket roligt åt det i alla fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Jag har fler års erfarenhet av denna fantastiska produkt, den får till och med korallerna att färga ut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Aprilskämt? ;( Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robbygg Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Aprilskämt?Nejnej, triton säljer dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Vilken tur! Var sugen på en, är ju så bra pris just nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 hahahah vilken skit:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Jag har fler års erfarenhet av denna fantastiska produkt, den får till och med korallerna att färga ut.Nu vet vi varför sohalen skvätter vatten på ditt parkettgolv! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 Det kommer nog snart en Zairy gjord av helt okända ämnen och med lukt av ättika . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 1 april 2008 Dela Postat 1 april 2008 "Fairy" är iaf helt klart ett passande namn på kil... eh, produkten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.