Gå till innehåll

fantastisk produkt


jonasroman

Rekommenderade inlägg

Missa inte en av de största nyheterna. En sorts tröja med ett visst färgmönster, som har en gynnsam effekt på akvariets små invånare: Här är produkttexten från en av våra detaljister:

Unik världsnyhet- hypnotiskt mönstrad väst

Beskrivning:

Unik Para hypnotisk-fiske väst ursprungligen framtagen av flugfiskeinstitutet i Schweiz för ett joint-venture projekt med NASA och ABUsvängsta.

Projektet lades dock ner då man efter att redan spenderat miljontals dollar i forskningsbudget, kom fram till att det krävs en glasruta mellan fisk och västbärare för att fungera

(Starkt förenklat fungerar det i princip som en s.k blue-screen för trickfilm)

Det patenterade schizofasetterade mönstret och noggrant utprovade multitimbrala färgkombinationerna är tillverkad med senaste högteknologiska nanopolymer-teknologin.

Detta tillsammans med triptyka raster och multipla trancendentala störvågor, gör att färg och närvaroperceptionscentret i fiskarnas hjärna temporärt sätts ur funktion, så att fiskarna inte känner av din närvaro vid akvariet.

Detta gör djuren så lugna att du i pincip kan plocka dem ur akvariet med händerna.

Obs! tänk på att vissa fiskar kan vara giftiga, innan du hanterar dessa!

230V 50Hz 1200W, vikt 5,2kg

Jordfelsbrytare rekommenderas

Inbyggd MP3 spelare

______________________________________________________________________________

Jag har beställt sju stycken..så jag har en till oss var vid nästa saltvattensträff:)....lång leveranstid har jag hört pgr av dess popularitet;)

/Jonas Roman

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...