Postat 21 november 200915 år Tack för en riktigt trevlig eftermiddag Patrik! Lägger upp lite bilder imorgon. Karet blir bara bättre och bättre varje gång man ser det!
Postat 21 november 200915 år Tack för titten. Det är verkligen ett fint kar ni har. Kul att fåreda på hur allt fungerar på baksidan också.
Postat 21 november 200915 år måste ju bara instämma....riktigt skoj eftermiddag med titt på kar och teknik. Skoj att få träffa ett par nya ansikten oxå.
Postat 21 november 200915 år kul o träffas som vanligt.! tackar patrik för fraggarna givetivs.. alltid kul med något nytt i byrken.sohalen är ögongodis!!mvh manne
Postat 21 november 200915 år Skriver här också.Trist att jag inte kunde komma, men det kommer säkert fler tillfällen !!
Postat 21 november 200915 år Vem är vem? Vore ju kul att veta ifall man träffas i någon butik nångång
Postat 22 november 200915 år Från vänster till höger. (3soffan till fåtölj) jferm (jörgen), _manne_, A.nilsson, bengan (anders), ägare patrik och till sist amatören (jonas)
Postat 22 november 200915 år Författare Tråkigt väder...söndag.....tja då blir det bilderni som inte har varit här får också lite ögongodisvi hörs sen en dag freddidu kunde ju tagit med frugan en dag och vissat lite bilder på tårtordet hade min kära fru gillat tror jagså kunde vi sköta vårt...hehesista bilderna är tagna uppifrån därav kvalitenhåll till godo
Postat 22 november 200915 år Författare coolt man kan filma...........det blir fler filmerfilmar med min nokia telefon blir ju sjukt braförutom färgerna förstås
Postat 22 november 200915 år coolt man kan filma...........det blir fler filmerfilmar med min nokia telefon blir ju sjukt braförutom färgerna förståshur pass stor blir filmen från mobilen när du ska överföra den ?sohalen rockar!!mvh manne
Postat 22 november 200915 år Författare ingen aning Manne jag fattar knappt hur jag fick detta att funkanästa film är på 54mb....straxjag har inte förståt riktigt ännu hyperbamse
Postat 22 november 200915 år ingen aning Manne jag fattar knappt hur jag fick detta att funkanästa film är på 54mb....straxjag har inte förståt riktigt ännu hyperbamsefår du sen ladda upp hela 54mb som youtube fixar till sen ? , gör sen en film när du matar.!!mvh manne
Postat 22 november 200915 år Författare Nu ska vi se om detta funkar japp så är det Mannevänta lite och titta på filmen den har inte laddat klart därav kvalitennuuuu funkar det
Postat 22 november 200915 år Nu ska vi se om detta funkar japp så är det Mannevänta lite och titta på filmen den har inte laddat klart därav kvalitennuuuu funkar detsita filmen här nu är skitbra.. långsamma rörelser med kameran så blir det ett skönt klipp av det hela.! bra gjort patrik!mvh manne
Postat 22 november 200915 år Grym film patrik på ett grymt kar. Kläckte clown äggen igår kväll?? clownen verkade inte så aktiv med att vädra äggen?Sohalen är karets kung.
Postat 2 december 200915 år Författare då var det glas i burkenhåller på att planera rördragningen saknar lite grejor som jag får beställa imorrnska nog kunna starta upp grejorna i helgen
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.