Bengan Postat 21 november 2009 Dela Postat 21 november 2009 Tack för en riktigt trevlig eftermiddag Patrik! Lägger upp lite bilder imorgon. Karet blir bara bättre och bättre varje gång man ser det! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alex L Postat 21 november 2009 Dela Postat 21 november 2009 Tack för titten. Det är verkligen ett fint kar ni har. Kul att fåreda på hur allt fungerar på baksidan också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 21 november 2009 Dela Postat 21 november 2009 måste ju bara instämma....riktigt skoj eftermiddag med titt på kar och teknik. Skoj att få träffa ett par nya ansikten oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 21 november 2009 Dela Postat 21 november 2009 kul o träffas som vanligt.! tackar patrik för fraggarna givetivs.. alltid kul med något nytt i byrken.sohalen är ögongodis!!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 21 november 2009 Dela Postat 21 november 2009 Skriver här också.Trist att jag inte kunde komma, men det kommer säkert fler tillfällen !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 21 november 2009 Dela Postat 21 november 2009 Vem är vem? Vore ju kul att veta ifall man träffas i någon butik nångång Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Från vänster till höger. (3soffan till fåtölj) jferm (jörgen), _manne_, A.nilsson, bengan (anders), ägare patrik och till sist amatören (jonas) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 Tråkigt väder...söndag.....tja då blir det bilderni som inte har varit här får också lite ögongodisvi hörs sen en dag freddidu kunde ju tagit med frugan en dag och vissat lite bilder på tårtordet hade min kära fru gillat tror jagså kunde vi sköta vårt...hehesista bilderna är tagna uppifrån därav kvalitenhåll till godo Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Grymma bilder patrik!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 prov filmtack manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 länken funkade bra.!!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Sjukt stort! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 coolt man kan filma...........det blir fler filmerfilmar med min nokia telefon blir ju sjukt braförutom färgerna förstås Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 coolt man kan filma...........det blir fler filmerfilmar med min nokia telefon blir ju sjukt braförutom färgerna förståshur pass stor blir filmen från mobilen när du ska överföra den ?sohalen rockar!!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 fiskarna ser ut att vara ganska lugna där Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 ingen aning Manne jag fattar knappt hur jag fick detta att funkanästa film är på 54mb....straxjag har inte förståt riktigt ännu hyperbamse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 ingen aning Manne jag fattar knappt hur jag fick detta att funkanästa film är på 54mb....straxjag har inte förståt riktigt ännu hyperbamsefår du sen ladda upp hela 54mb som youtube fixar till sen ? , gör sen en film när du matar.!!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 Nu ska vi se om detta funkar japp så är det Mannevänta lite och titta på filmen den har inte laddat klart därav kvalitennuuuu funkar det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Nu ska vi se om detta funkar japp så är det Mannevänta lite och titta på filmen den har inte laddat klart därav kvalitennuuuu funkar detsita filmen här nu är skitbra.. långsamma rörelser med kameran så blir det ett skönt klipp av det hela.! bra gjort patrik!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Grym film patrik på ett grymt kar. Kläckte clown äggen igår kväll?? clownen verkade inte så aktiv med att vädra äggen?Sohalen är karets kung. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 helt rätt äggen är borta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 såg du det o tog dom eller det blev lördagsmys? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 22 november 2009 Författare Dela Postat 22 november 2009 det blev godis för karets invånarelite mys också.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 2 december 2009 Författare Dela Postat 2 december 2009 då var det glas i burkenhåller på att planera rördragningen saknar lite grejor som jag får beställa imorrnska nog kunna starta upp grejorna i helgen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
HyperBamse Postat 2 december 2009 Dela Postat 2 december 2009 Intressant bygge där...Kan du beskriva tankegången lite? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.