wrang Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Japp, det blir de wrangoch en stor damm på baksidanDet är helt okey och fota på lördaOkey håll oss uppdaterade med detta med. Jag iallafall har ett stort intresse även med detta. Dammar och trädgårdsdesign Citera
Mattias Malmö Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 lör närmar sig med stormsteg Är det någon som vill samåka från Malmö eller bli upplockade på vägen så tänkte jag köra c:a 15.30-16Jag är lite halvsugen, om jag har tid. Har du ett tele-nr att PM:a så kan jag ringa och se om det fortfarande finns plats i bilen på lördagen? Citera
Freddi Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Tror nog att jag också eventuellt kan smita iväg och beskåda detta intressanta kar. Citera
Patrik Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 Då var det snart tid....alla är välkomnaVi syns kanske imorron!!!!Ha de Patrik Citera
jens karlskrona Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 Får tyvärr försöka komma någon annan dag Patrik, hinner inte i morgon.Men hoppas att ni får det trevligt och att någon plåtar/filmar lite och lägger upp tills jag lyckas ta mig neråt Skåne. Citera
Netweaver Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Då var det snart tid....alla är välkomnaVi syns kanske imorron!!!!Ha de PatrikVi ses lite senare idag Tack för att vi får komma.Ser fram emot att få titta på ditt kar och ska försöka plåta lite och lägga upp nånstans men jag är tyvärr en ganska kass fotograf hehe Citera
wrang Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Glöm nu ej att fota för oss andra som ej kunde komma Citera
_Manne_ Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 patrik:2 från hässleholm dyker upp efter 12 ca.. Citera
Freddi Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Tackar för uppvisningen av karet.Mycket imponerande måste jag säga. Citera
Netweaver Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Tackar för visningen grymt kar Man får en uppfattning om karets storlek när 7 personer kan stå brevid varandra och det är plats till fler framför karet.Lite bilder fler finns om interesse finns tog ett 100-tal men tyvärr inte så många som blev bra eller rättare sagt inga som blev bra hehe. Får gå en foto-kursTack än en gång för att vi fick komma, detta kar kommer sitta på hornhinnan länge...... Citera
Bengan Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Tack så mycket för visningen av detta otroliga bygge! Nu är man fylld av inspiration. Ska bli kul att se hur detta karet utvecklas.Tack än en gång! Citera
Keek Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Tack för titten. Jag blir nog stamgäst imponerande och inte bara för storleken utan även snyggt bygge och Aquascaping .Klart imponerande med 2m djup Till er som inte kunde komma så är detta karet ett "måste" att se så boka in en titt hos Patrik.Det är värt att köra en bit tycker jag. Citera
MattiasN Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 kan bara instämma med föregående, enormt imponerande och väldigt kul att se! Tack för att vi fick kommaMvhMattias Citera
Patrik Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Tusen tack alla som har kommit idagjätte trevligt att träffas och jag tror med stor säkerhet att vi ses igen Citera
Netweaver Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Hade varit riktigt kul att se igen om ett år eller så och sett tillväxten Citera
Patrik Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 jag ska försöka fota en gång i månaden, då ser man förändringarna Citera
_Manne_ Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Fotta då Euphylliain som du hade längs in i ena kanten.. , se om det kommit fler huvuden på den .. glöm inte vattensäkra kameran.. Citera
Mattias Malmö Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Ja, tack Patrik (och Mattias för skjutsen). Det var kul att se ett så galet projekt.Galet som i positivt galet, förstås.Om nåt år eller två när korallerna brett ut sig kommer det se fantastiskt ut. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.