Gå till innehåll

Saltträff hos Patrik den 19/4


Rekommenderade inlägg

På begäran skapas en tråd med intresseanmälan för en träff hemma hos Patrik den 19/4.

Länk till Patriks kar: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=22280

Eftersom det är en pågående diskution i SVG-syd tråden om en träff hemma hos Freddi den 26'e så är det enklare att hålla isär anmälningarna på detta viset.

Hoppas på en trevlig dag! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenar alla

jag hade tänkt att ha öppet hus efter 12.00

frun i huset har redan fått panik (hehe) så hon flyr nog fältet

Tja...jag lägger mej nog vid 23.00-24.00 så då åker ni ut...

Ni får komma närsomhelst därimellan

Ps vi kan bestämma en ny datum senare för alla som inte kan den 19e

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenar alla

jag hade tänkt att ha öppet hus efter 12.00

frun i huset har redan fått panik (hehe) så hon flyr nog fältet

Tja...jag lägger mej nog vid 23.00-24.00 så då åker ni ut...

Ni får komma närsomhelst därimellan

Ps vi kan bestämma en ny datum senare för alla som inte kan den 19e

Det låter trevligt.

Jag dyker upp mellan ett & två nångång. ( Flera från Karlskrona som ska med?? Ring el maila mig )

Skickar du pm med adress & telefonnummer så man hittar eller lägger du ut det i tråden?

Mvh Jens.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

19'de ska jag vara på Kastrup flygplats klockan 3 på morgonen, men det hindrar inte mig från att vara vaken runt middagstid, och då åter befinna mig i Helsingborg.... Därifrån till att ta sig till Sjöbo borde inte vara hopplöst. Räkna med mig. (Om plats finnes, och Patrik inte portar mig, kommer jag antagligen "nästa gång" med, när han bjuder in de som inte kunde.)

Om det är någon i närheten som vill åka eller ska köra och vill ha passagerare, så skicka ett PM. Med tanke på akvaristik logistik kan man ju tänka på miljön. (att jag sedan hittar hur dåligt som helst, och antagligen inte bör framföra fordon utan vårdar... Kartläsare, är en annan sak.)

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska försöka komma! Häftigt kar!

Jag kommer tyvärr inte. Detta är ju samma datum som Malmö Akvarieförenings saltvattensakvarister åker på affärstur till några av södra Sveriges bästa saltvattensbutiker. För mer detaljer om det se inlägget jag postade för någon vecka sedan i syd-tråden. Tråkigt med en sådan krock... :(

Men karet ser verkligen häftigt ut!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...