Gå till innehåll

Bilder från Richard - 500L


Richard

Rekommenderade inlägg

  • Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

man tackar

Svärd.. Tycker du att det är för blått???,,,, tror inte bilderna gör det rättvisa,,, bilderna blir nog blåare än vad det är i verkligheten,,,, ska dock byta till lägre kelvin vid nästa byte...

Hare bäst

Flytten är på g,,, ska byta upp mig till ett 1100-liters,,,, ska bli trevligtsmiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

en fråga till ang ditt ljus.

dom första bilderna antar jag att du har båda dina radium 20.000K tända men tex dom sista ändast dina T8 osram 67?

för jag ligger istadet där jag ska köpa lamper men jag undrar om jag ska ge mig på 2 st 400w 20.000k eller om det blir för mycket blått, vad hadde du gjort idag?

ps. måste säga det igen, det är riktigt snyggt!! spec dom första bilderna.

Mvh Mikael.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

jaha då var det dags att uppdatera sig,,,, Flytten har skett men dock inte till det nya karet då det är lite försenat........... har lånat en balja på 600l som allt får vara i någon vecka2005-02-03_142107_rimg0381_orig_SE.jpg

2005-02-03_142146_rimg0378_orig_SE.jpg

Har som synes blivit förpassad under markplan men rummet som är 16kvm är enbart till för mig och burken vilket kan vara gött.

Mer bilder kommer... 1200l-baljan flyttas in ikväll

MVH Richard

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...