Gå till innehåll

Finns det några saltvattensbloggar här?


Raur

Rekommenderade inlägg

Jag bloggar sporadiskt om mitt kar. Min blogg är uppsatt i syfte att jag själva på ett enkelt sätt kan gå tillbaka och se när något hände och se skillnader i tillväxt och liknande. Så är i första hand för mig själv, men är någon intresserad av mina (helt ovetenskapliga) erfarenheter så är ni väldigt välkomna att titta in - faktiskt lagt in en del nya inlägg strax innan jag läste denna tråd.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte köra en blogg men då min kamera e usel och det tar 24 timmar att ladda batterierna blir det inte så mycket av det mest för eget bruk lite kul att se framstegen eller motgångarna månad för månad. http://nano.bloggsida.se

Mitt första kar håller på att planera och köpa in prylar för att göra om mitt 200liters till salt också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar för bra idéer! Vi har haft en kort diskusion bland oss moderatorer hur vi ska ordna detta på bästa sätt och har nu lagt in ovan angivna bloggar på Privata Hemsidor. Vi kan även i fortsättningen lägga in dem om ni talar om vilka som vi ska lägga in där men enklast är att ni själva lägger in länkar där.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...