mikaelglad Postat 29 maj 2008 Postat 29 maj 2008 jag har letat lite men hittar inga akvarium med svart bakgrund. Jag har hittat något kar men inget med bra hel hets bilder. någon som kan tippsa lite? Funderar mellan blå och svart just nu. Citera
mr cheezy Postat 29 maj 2008 Postat 29 maj 2008 Här är en bild på mitt gammla som hade svart bakgrund. Dock oskrapad vid fottotillfället. Citera
Peppz Postat 29 maj 2008 Postat 29 maj 2008 Jag har kört med både blå å svart. Tycker personligen svart är snyggare, sten, koraller å dyl. syns skarpare mot bakgrunden men blå bakgrund gör att de blir lite ljusare i karet. Citera
Illustratören Postat 30 maj 2008 Postat 30 maj 2008 Här är mitt med svart bakgrund. Jag har dock inte putsat så mycket på bakgrunden så kalkaglerna blir kvar efter rengöring. Citera
MattiasN Postat 30 maj 2008 Postat 30 maj 2008 jag har juwels svarta struktur bakgrund, är väldigt nöjd med dennahttps://www.saltvattensguiden.se/forumet/attachment.php?attachmentid=22330&d=1208356850edit: fick inte med bilden, blir bara en länk... Citera
Irene M Postat 30 maj 2008 Postat 30 maj 2008 Det beror ju på vad du ska ha för fiskar. Har man sjöhästar och vill att dom ska ha vackra färger är svart bakgrund inget bra alternativ Dom tappar all färg och blir gråa. JAg har turkos bakgrund till de stora hästarna och svart till de små. Mina Diskusar har också svart bakgrund. Det är oslagbart tycker jag. Men har hört att om man vill att dom ska färga ut ordentligt ska man ha en orange bakgrund. I saltvattenkaren tycker jag att Turkos (havsblå) är vackrast. Citera
havre Postat 30 maj 2008 Postat 30 maj 2008 Men hörrni...Han ville ju ha snygga kar med svart bakgrund ;-)(Förlåt)Mvh Thomas Citera
LarsS Postat 30 maj 2008 Postat 30 maj 2008 Men hörrni...Han ville ju ha snygga kar med svart bakgrund ;-)(Förlåt)Mvh ThomasOjojoj... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.