jonasroman Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 Jag är ledsen. Men jag kommer nog få lämna saltvattensvärlden nu. Jag är nog för ung för allt detta. Jag kommer bara förlora pengar. Inget kommer går bra med detta. När jag tittar i min plånbok så kommer det alrig funka.NEJ!!!!!...hoppas inte vi varit orsaken. Visst finns det en minimikostnad...men allt är bättre än att sluta. Köp bara så mkt sten du har råd med, o kör på de helt enkelt. Anpassa dej efter plånboken, ta de lugnt med inköp. Att bara betrakta den levande stenen o dom kryp som finns på den, kan vara kul nog. Koraller är ganska billiga, o fraggar ännu billigare....de vore hemskt tråkigt om du slutade. Se oss här som dina vänner somvill hjälpa dej Ted;)varma hälsningarJonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 tyvärr har nog denna tråd förvirrat ted ännu mer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 i see...ett jauberts system med plenum då??JonasJa det är riktigt, fast ett med plenum och ett utan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 13 juni 2008 Författare Dela Postat 13 juni 2008 Jag startar en ny tråd istället nu. Den kommer heta Teds akvarium Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 Jag är ledsen. Men jag kommer nog få lämna saltvattensvärlden nu. Jag är nog för ung för allt detta. Jag kommer bara förlora pengar. Inget kommer går bra med detta. När jag tittar i min plånbok så kommer det alrig funka.Håller med de övriga. Ta det lugnt och köp det du har råd med, utöka efterhand när plånboken tillåter. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 13 juni 2008 Författare Dela Postat 13 juni 2008 Kan du vara med på min nya tråd också? snälla... Teds glada akvarium Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.