Laggeman Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Jag har en i mitt kar som är snäll och håller sig på botten, men när det blir flytt till mitt nya kar sen så kommer han nog att förpassas ner till sumpen. Där höll den till förut och skötte sig faktiskt mycket bra. Citera
DreamMaster Postat 20 oktober 2009 Författare Postat 20 oktober 2009 Jag har en i mitt kar som är snäll och håller sig på botten, men när det blir flytt till mitt nya kar sen så kommer han nog att förpassas ner till sumpen. Där höll den till förut och skötte sig faktiskt mycket bra.Ok får jag tag i den någon gång så slänger jag nog oxå ner den i sumpen.. Citera
DreamMaster Postat 21 oktober 2009 Författare Postat 21 oktober 2009 (ändrat) Någon som vet varför inte min sinularia slår ut?? Polyperna var ute i 2 dagar sen har den inte velat putta ut dom igen..Jo en sak till Bio Calsium Actif är det något man ska tillsätta varje dag??Det är så här att mitt KH går ner men mitt Ca går ju inte ner lika mycket..Och om man nu slänger i det varje dag är det inte risk att värderna går över vad det ska?? Ändrat 21 oktober 2009 av DreamMaster Citera
DreamMaster Postat 7 november 2009 Författare Postat 7 november 2009 Lite nya kort tror dom har växt lite iaf.. Dock inte så bra kort.. Citera
DreamMaster Postat 18 december 2009 Författare Postat 18 december 2009 Hopp ett nytt kort här då Citera
DreamMaster Postat 24 december 2009 Författare Postat 24 december 2009 Hopp lite nytt i burken då1st Pocillopora Damicornis 1st Euphyllia GlabrescensOch en lite närmare titt på Euphyllia Glabrescens Citera
Ted-m Postat 25 december 2009 Postat 25 december 2009 Fin bta du har.Funderar på att skaffa en i framtiden. Citera
DreamMaster Postat 25 december 2009 Författare Postat 25 december 2009 Fin bta du har.Funderar på att skaffa en i framtiden.Man tackar..Det tycker jag att du ska göra.. Citera
milk Postat 25 december 2009 Postat 25 december 2009 ang sinularian har jag själv en med tydliga polyper som ibland kan vara utan för att ömsa skin, oftast efter att jag rensat rutorna eller så när det varit för mycket så har den fått smuts på sig och rensar då skinnet. har din slagit ut sig eller håller den sig inne? Citera
DreamMaster Postat 25 december 2009 Författare Postat 25 december 2009 Den har sina perioder men ibland så slår den ut och är ute ett par dagar sen drar den ihop sig så håller den på så.. Men nu så kommer den nog inte slå ut på ett tag då jag var tvungen att flytta runt lite i karet.. Citera
DreamMaster Postat 27 december 2009 Författare Postat 27 december 2009 Funderar om man kan stoppa i mer fisk just nu så finns det 2st tomatclowner 1st scopas 1st imperator i fisk väg eller man ska kanske nöja sig med det.. Tänkte på chromis men det är la en risk att scopasen får fnatt.. Citera
DreamMaster Postat 6 juni 2010 Författare Postat 6 juni 2010 Har tänkt att sälja detta kar är det någon som är sugen släng iväg ett PM pris vet jag dock inte men det kan la vi prata om.. Citera
Laggeman Postat 7 juni 2010 Postat 7 juni 2010 Testa Köp & Sälj! Det är perfekt till att sälja saker! Citera
DreamMaster Postat 8 juni 2010 Författare Postat 8 juni 2010 Testa Köp & Sälj! Det är perfekt till att sälja saker! hehe jag vet har inte bestämt mig för pris en.. Citera
DreamMaster Postat 27 mars 2011 Författare Postat 27 mars 2011 Karet står och puttrar bara.. Funderar att köra ett fisk kar av detta för koraller funkar inte hos mig dom bara dör men det gör inte fisken Citera
DreamMaster Postat 27 mars 2011 Författare Postat 27 mars 2011 Hmm det kan vara så jag har aldrig testat detta tror jag.. Men kommer nog köra bara på fisk men vi får se får la skaffa mig ett cu test. Citera
DreamMaster Postat 1 april 2011 Författare Postat 1 april 2011 Kom och tänka på det hur strömt ska det vara har aldrig tänkt på det innan heheHar ju 2st tunze 6055 i som går på max kanske inte är så bra eller vad tror ni?Ska göra ett stort VB på denna inom en snar framtid då jag inte har brytt mig om detta kar på ja du länge. Så det kommer bli ett VB på 100 liter. Samt att jag kommer nog ta bort dom fiskar som finns i nu och sätta i andra.. Citera
DreamMaster Postat 2 april 2011 Författare Postat 2 april 2011 Detta kommer att bli ett FOWLR hade jag tänkt mig eftersom koraller och jag funkar inte.. Tänkte jag skulle försöka bli av med dom fiskar jag har nu som är 2st tomatclowner samt 1 scopas.. Vad kan man tänka sig att ha i ett gäng chromisar kanske kan ju bli snyggt att titta på.. Just nu är detta kar att BB Men funderar på att köra sand igen så kan man ju skaffa sig lite djur som bökar där oxå.. Men hur många chromisar kan man stoppa i innan det blir för mycket?Skulle man kunna slänga i typ 10st kanske?Kom gärna med förslag till vilka fiskar som kan passa i detta kar.. Citera
DreamMaster Postat 18 juli 2011 Författare Postat 18 juli 2011 Detta kar finns nu öppe på köp/sälj Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.